Formule 1 (Deel 1)

Slip & slide! Wel een leuke Q3, ben benieuwd of de startpositie nog wijzigt aangezien ongeveer iedereen under investigation is

1 like

Stroll moet zich later vandaag melden bij de stewards

Oh spannend, zal morgen denk ik ook wel leuk worden! Benieuwd of Max dan alsnog de pole gaat grijpen nu Stroll under investigation is

Geen straf voor Stroll!

Bijna! Vroege race dit keer. Het regent alweer; Russell en Giovinazzi zijn gecrasht onderweg naar de pitstraat.

Ben echt benieuwd hoe de race gaat worden!

Hoop nog een beetje regen onderweg…

Ben benieuwd hoeveel auto’s er over de finish heen gaan.

Oh huh ik had gisteren gekeken en toen stond er dat de race 12.10 begon maar toevallig zag ik net dat het nu al begon, net op tijd! Ben benieuwd…

Ohhh wat een slechte start van verstappen

Was de kwalificatie gisteren vergeten, dus mijn vriend zat al ‘Hamilton zeker weer 1’ dus dat was wel een leuke verrassing :joy:
Nu in bed kijken, maar hebben geen ziggo dus kijk op de Duitser. Alleen kunnen die gerust vijf minuten reclame tussendoor doen en dan ook niet terugschakelen bij iets belangrijks, mis je ineens dat er iemand af ligt

Oh ook zonder DRS deze race.
Het is wel lekker glibberen en glijden

Albon heeft het goed gedaan! Dicht bij Verstappen gebleven en ruimte voor hem gelaten.

Vettel :smiling_face_with_three_hearts:

En Hamilton is weer aan het naggen via de boordradio want hij ligt niet 1ste :roll_eyes:

Jaaaa albon!

Hahaha maar echt!! Ik moest hardop lachen.

Vinden jullie de regie ook slecht? Missen zoveel belangrijke momenten omdat ze een andere camera laten zien op dat moment

1 like

Neeee

Dit is weer zo jammer he, pfff

ahhh al die spins van Max, dat hij nog doorrijdt is al heel wat