Jaaaaa lekker Max pole-position!!
Wat een jankbal is het ook zeg. Gaat hij het nou echt op zān Corona gooien dat hij vandaag geen pole kon pakken? Dan had je nog lekker een weekendje in je bed moeten blijven pik.
Ik vind de P4 van Lando ook echt indrukwekkend, zo dichtbij de Mercedes!
Mijn hart zit bij de start altijd zo in mijn keel he
Ben benieuwd naar deze laatste race van het seizoen!
Ik ben altijd een beetje sip bij de laatste race van het seizoen⦠ga het missen de komende maanden!
Nu ga ik even heel hard duimen dat het de McLarens lukt om die 3e plek bij de constructeurs te behalen
Och wat ontzettend sneu voor Perez, om zo je laatste race (als hij nergens anders een stoeltje krijgt) te eindigen
Gebeurde gewoon niks in de eerste ronde. Wat saai
Ja inderdaad ik hoop op een stoeltje bij Red Bull volgend jaar!
Albon hoopte druk op de Mercedessen te kunnen zetten⦠Afstand tot Hamilton nu 5 sec, afstand tot Max aan de kop 12,5 sec. Dream on Albon
Nou dat was het zo benieuwd naar volgend jaar.
Verheug me al op volgend seizoen
Ik ookkkk, nog 3 maanden wachten
96 nachtjes slapen las ik net ergens
Pffft ik vond het maar weer een saaie race. Maar wel leuk dat Max hem heeft gepakt
Inderdaad een saaie race, ben benieuwd wie volgend jaar het 2e zitje heeft bij redbull
Voor de mensen die het interessant vinden, een docu over Max op ziggo
https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/formule-1/documentaire-max-verstappen
Perez naar Red Bull, Alex wordt test en reservecoureur
Yes nice!
Lekker wel voor Perez!
Hebben jullie Drive to Survive S3 al gezien?
Ik wel, vond het weer erg mooie beelden en altijd leuk, die achtergrondinfo. Wel vond ik de vorige seizoenen eigenlijk beter, vond deze incompleet.
geen woord over het vertrek van Claire Williams bijvoorbeeld en ook Russell komt bijna niet voor, terwijl hij wel gevolgd is.
Wat je zegt over Williams had ik ook. Zo jammer! Daarnaast zijn er meer rijders die niet langs zijn gekomen.
Vond vettel wel tof met zijn opmerking over de kledinglijn van leclerc.
Ik had ook graag meer over magnussen en zijn gevoel willen horen na de mega crash van grosjean.