Formule 1 (Deel 1)

Ik vond dit wel weer bloedspannend, ik kon het niet aan, Hamilton kwam zo snel dichterbij, de wedstrijd had geen langer ronde moet duren. Heb zelfs op het end het geluid uitgezet :joy:

1 like

Zo, Haas ging niet echt chic aan de kant hĆØ

Blij dat het voorbij is :confetti_ball:
Allebei heel goed gereden!

3 likes

Haha zagen jullie Lewis met z’n helm tegen de camera aanknallen? Of wat gebeurde daar? :joy:

1 like

Haha ik heb bij de eerste bocht het geluid uitgezet en weggekeken :joy:

2 likes

Ja haha. Die cameraman wilde wel heeeeel dichtbij filmen

Het is wel echt Amerikaans hƩ? Only in Amerika :joy::joy:

Wat vreselijk dit… ik taai af, stom Amerikaans gedoe :rofl:

Nog 5 races te gaan. Het wordt elke week spannender!

2 likes

11 likes

Die banden van Max leken heel erg. Maar dat is rubber dat hij heeft opgepakt bij zijn zwaai rondje.

1 like

De masked simmer is bekend!

Het is….

Rob van Gameren. Ik vind het super cool

2 likes

Huh hoe dan haha :joy: hij heeft toch zelf ook tegen the masked simmer gereden volgens mij?

Is eerder opgenomen, dus hij racete gewoon tegen zichzelf. Als ik het goed heb begrepen

Klopt inderdaad @Teigetje
Hij ā€œschakeltā€ normaal met zijn middelvinger. Dit heeft ā€˜ie aangepast tijdens het tegen zichzelf rijden, omdat het anders te veel op zou vallen

Kwali begint al goed, crash van Stroll

Jammer ook van die red flag, had m’n vriend net overtuigd dat ik wel een stukje van de kwalificaties kon kijken maar nu duurt het nog langer haha

Ben benieuwd hoe lang het duurt om te fixen

Wat baaaalen dat Mercedes alsnog 1&2 pakt…

Ja jammer. Vond Max gelukkig wel gewoon kalm en zelfverzekerd over de race nog steeds voor morgen, dus hopelijk alsnog een goede race :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

Die award ziet er echt uit als iets dat ik in groep 8 had kunnen knutselen 🄲 (en dan die ā€˜helm’ dus uit de carnavalsdoos zou hebben gevist)

3 likes