Formule 1 (Deel 1)

Och zegt ‘ie nog sorry ook, arme Leclerc

Dat doet Hamilton altijd wel goed.

Waarom heeft iedereen zo’n medelijden met Leclerc? Homeboy rijdt in een van de beste wagens en krijgt de podia praktisch in zijn schoot geworpen in zijn eerste seizoen. Ik vind het sneuer voor Max. Een van de beste coureurs en een auto die je constant van de winst weerhoudt.

2 likes

Ik ben een beetje verliefd op hem dus kijk hier niet objectief genoeg naar haha

Zelfde vraag: waarom gun je het Max zo? Ik kijk naar Formule 1, niet naar Max. Uiteraard ben ik altijd een beetje meer voor Max, maar nog ben ook nog objectief genoeg om naar andere te kijken. Leclerc reed ontzettend goed afgelopen dagen en dan gun ik het hem meer. Vorige race reed hij ook goed, maar hield teamorders hem tegen. Dit is niet de baan voor Red Bull, Max komt vanzelf aan de beurt.

1 like

Daarbij, Max gaat vanzelf naar Mercedes en dan zien we hem vaak genoeg op het podium.

Nah, is niet dezelfde situatie. Je weet dat Leclerc dit seizoen nog genoeg top 3 zal rijden. En dat is voor Max nog maar afwachten. Maar sowieso, je kijkt toch ook geen voetbal en dat je voor geen enkel elftal bent :rofl: Wat is de lol daarvan.

1 like

Daarom ben ik altijd een beetje meer voor Max. Maar uiteindelijk ben ik ook voor andere: Bottas, Ricciardo, Hulkenberg en Raikkonen zijn een paar favorieten. + wie gewoon het beste heeft gereden het hele weekend.

L.A.M.E.

:troll:

1 like

Ik noem het: liefhebber van de sport, niet alleen van Max :nerd_face:

1 like

5 likes

Ja oké, ik hou al op!

1 like

Same! Ik kijk nu 19 jaar F1 en coureurs komen en gaan, wisselen van team etc. Liefhebber van de techniek, acties en onvoorspelbaarheid. Door de combinatie van trainingen, kwalificatie en de uiteindelijke gp op verschillende tracks geven voor mij weer iedere keer meerdere favorieten!

1 like

Ik lig in bed te kijken :biggrin:

1 like

Ik kijk ook vanuit bed :smiley: ben benieuwd wat ‘t gaat worden vandaag!

1 like

Zit lekker onder een dekentje de race te kijken.

1 like

Ja ben ik het volledig mee eens. Zou niet moeten mogen ofwel bij vermoeden van, bestraft worden of iets dergelijks. Maarja, dan krijg je weer dat dat niet eerlijk gedaan zal worden (de ene wel, de ander niet)

1 like

Die putdeksel :open_mouth:

EDIT: Ohhh en die brug… Jeetje!!

1 like

Gaat goed in Baku!