Formule 1 (Deel 1)

Ik deed wel ff een dansje toen Vettel uitviel

+1. Het is dat het warm is anders stond ik nog te dansen.

1 like

Hoe zeer moet dat hem gedaan hebben in zijn ‘thuiswedstrijd’. Jammer dat Max niets meer kon doen na de safetycar.

Ja. Wel kut dat die wagen ook niet sneller is. Lijkt me zo frustrerend. Want het ligt niet aan je eigen capaciteiten.

Ga ook altijd stuk om het commentaar: Gaat het regenen?? Het gaat regenen!! Alsof hij het daarvan moet hebben. Naja, het helpt wel. Maar het klinkt zo sneu.

Haha ik ben nu wel anti Vettel trouwens. Vind dat zo’n jankmuil als er iets mis gaat.

Ben jij ook zo iemand die opeens van die stomme sporten als darten of snooker zit te kijken zonder dat je er erg in hebt? Ik kan echt alles kijken.

1 like

Ja zo eentje ben ik ook hahaha

2 likes

Haha. Nou ja, bij Bottas kan er soms nog wel een lachje vanaf. Maar die kop van Kimi.

image

image

1 like

Oh ja, en stiekem was ik aan het fangirlen toen ik op Insta stories zag dat Lewis langs mijn werk fietste. Was ik toen maar koffie gaan halen :sob:

1 like

Ik kan alleen de openingsronden maar zien maar gelukkig is dat meestal het spannendste haha

Ik had meer crashes verwacht :stuck_out_tongue_winking_eye:

neeeeee :frowning:

Nou dat was het dan alweer voor Max :sweat:

Nou gaat weer eens lekker. Not.

Ik kijk normaal altijd via skysport maar vandaag kan dat niet, dus kijk ik via Ziggo.

Ik krijg echt zo. de. schijt. van. dat. commentaar. van. die. vent. Met zn geboem en zn gehatseflats. En constant verkeerde gegevens opnoemen en zich vergissen en dan ook als zo’n slappe voetbalcommentator over inzichten lullen.

LOL. Dat vind ik juist zo mooi. Lekker schelden op die dude

1 like

Ik vind Olav mol juist tof.

Mijn vriend en ik ergeren ons ook altijd aan Olav. Hij ziet dingen vaak pas zo laat, of gewoon verkeerd. En dan zitten wij weer te roepen haha

Zijn enthousiasme kan ik dan op zijn tijd wel waarderen. Nadat je het volume van je tv iets lager hebt gezet.

1 like

Boem. Dat doet ie gewoon. Hatseflats

1 like