Forum: verbeteringen en ideeën

reddende engel!

Over de pushberichten:
Kijk eens bij ‘voorkeuren’ -> ‘meldingen’ naar de optie ‘live notifications’. Daar moet je die kunnen uitzetten.

Wat betreft het annuleren van de posts: Dat is helaas even niet anders, sorry. Is expres gedaan om te voorkomen dat mensen per ongeluk op ‘wissen’ drukken.

1 like

maar eigenlijk zou dat ook in een spoiler kunnen toch?

1 like

Maar echt alles kan een trigger zijn. Moeten we dan met elke mogelijke trigger rekening houden? Het is een openbaar forum, dus alles kan hier gezegd worden. Vind het persoonlijk overdreven om met alle triggers ineens rekening te houden, terwijl iedereen die hier meeleest en post weet dat er mogelijk triggers zijn. Tsja. Dat is het leven toch gewoon? Weet dat er al vaker discussies over zijn geweest de afgelopen jaren hierover.

7 likes

Ik ben het wel met je eens dat het de laatste tijd soms even iets minder gezellig is daardoor. Vooral gewicht en bepaalde fobieën (zoals spinnen) zijn grote triggers. We kunnen niet overal rekening mee houden, maar ik denk dat triggers als deze wel iets meer aandacht verdienen. Een spoiler zou al genoeg zijn, al lijkt het erop dat niet iedereen hier aan mee lijkt te willen werken (of het vergeet).

Als maatstaf kunnen we aanhouden dat een trigger iets is wat ‘in de echte wereld’ mensen ook snel triggert. Maar weinig mensen ‘in de echte wereld’ worden blij als je een spin vlakbij hun neus houdt en ook maar weinig mensen worden blij als je het onderwerp gewicht aansnijdt.

1 like

Wat mij betreft, is daar de spoiler voor bedoeld. Je kunt stellen dat mensen daar geen gebruik van maken maar jouw suggestie vereist nog steeds een aparte handeling. Net als de spoiler. Dus dezelfde situatie.

5 likes