Ik vind het echt heel erg dat er mensen dit soort dingen kunnen bedenken. Het gebeurt dan wel niet echt, maar dat dit soort gruwelijke dingen opkomen in het hoofd van de schrijver… Poeh.
Maar echt he! Wat voor beerput is zijn hoofd?
Ik luister (en lees, net waar ik zin in heb) het tweede deel van A Storm of Swords en ik ben nu hier
Voor mensen die eventueel weleens dit topic aanklikken, maar niet kijken/niet tegen vrij intense/heftige scènes kan, niet klikken
😖

Aaaaaah
Ik ga morgen op vakantie voor 5 dagen dus moet wachten tot het weekend met kijken
durf ook niet op social media te kijken vanaf morgen. Heb GoT al ontvolgs op insta
Ik vond dat ook echt een van de naarste scenes blehh
ik baal echt zo dat je alleen kan kijken als je een ziggo abonnement hebt+ HBO pakket. Ik zou nu serieus overwegen om een HBO pakket te nemen, maar wij hebben geen ziggo. Nu moet ik wel illegaal downloaden maar alle torrents zijn down 
Streamen?
ik heb echt nl ondertiteling nodig hierbij haha
Je kan het ook kijken als je series en movies XL hebt bij ziggo. Ik heb nu mijn inlog aan mijn neef gegeven zodat hij op zijn tablet/telefoon de app ziggo go kan downloaden en dan inloggen met mijn gegevens. Nu kan hij het toch kijken. Ken je iemand die Ziggo heeft met dat pakket, dan kun je misschien vragen of je tijdelijk de inlog mag lenen voor Got?
What the fuck 

Inderdaad OMFG. En kan iemand het licht aandoen?!
Haha dit was mn mantra en toen klikte ik weer op het topic 
Ik ben nog niet begonnen met seizoen 8 omdat ik het wel fijn vind om te weten wat er gebeurt. Iedereen in m’n omgeving haat me.
Haha mijn god, inderdaad zeg. Moest even mijn helderheid wat hoger zetten en dan was het nog lastig te volgen.
Vond de battle wel erg tof in elkaar gezet! En een onderwacht einde aan het gevecht, maar jammer dat het verhaal van de Night King niet verder uitgediept is.
Dit! Ik had verwacht dat hij ging praten met Bran en ze even een onderonsje gingen hebben.
Dat was echt heel goed gemaakt! Theon’s arc was zo mooi afgesloten. Maar wth was er mis met hun gevechtsstrategie
…
Al die units op elkaar, geen flanking… The fuck.
De scene met Melisande die de trenches aanstak vond ik ook echt heel vet!
Ik heb nog niet gekeken maar ik hoef helemaal geen moeite te doen om spoilers te ontwijken, het enige dat ik lees is dat het zo donker was hahaha
Davos = 
Ik heb ook een paar keer naar mn scherm geschreeuwd dat Sam niet dood mocht.
Waarom lees ik dit topic als ik de aflevering nog niet heb gezien 
En Edd, Beric en Lyanna Mormont . Maarja, gezien de omstandigheden hadden bijv. Brienne, die unsullied, Jaime en Sam ook allang dood moeten zijn ja.