Game of Thrones / House of the Dragon

14 likes

Nu doen ze het toch expres? Al die fouten!!!

2 likes

Wat een negative nancy’s hier allemaal. Ik vond t een top aflevering. Snapte alleen Arya en het paard niet.

16 likes

Ik moest heel hard lachen toen er opeens zo dat paard stond. Alles en iedereen is verbrand en kapot maar Barbie-paard stond al rustig klaar…:rofl:

7 likes

Ben nog aan het kijken maar holy shitballs wat een KUTaflevering en sowieso gewoon een kloteseizoen man. Dit is echt te slecht…

4 likes

Wat is hier fout aan?

Hij heeft al een paar seizoenen geen rechterhand meer.

2 likes

Ohja hahahh oeps

1 like

ik las dus dat waarschijnlijk dat paard gestuurd word door bran en zn dr doolittle krachten

5 likes

Doet ie tenminste nog iets…

Nuttiger was misschien vooraf scouten en waarschuwen voor de Iron fleet en de Scorpions. Maar 1 paard voor Arya is ook goed :upside_down_face:

5 likes

:joy:

3 likes

echt hoor… stuur ff een paar ravens eropuit om de boel te verkennen als je dan toch al de hele dag daar zit van 0_0 “i’m something else now”

die stark jongens zijn niks zonder de zussen

2 likes

Haha ik ben nog een beetje confused. Dany lekker loco geworden, Jamie en Cersei hartstikke dood door een instortend dak (maar echt er waren 10000 betere manieren), Jon die niet meer wil vechten en alleen maar “stop” roept, Arya die op een wit paard wegrijdt ???

2 likes

Waaro was the mountain eigenlijk zo’n opgeblazen, verrotte hulk, al halverwege rigor mortis? Dat heb ik even gemist

Daenerys…seriously???

Volgens mij zat er gif aan Oberyns speer.

1 like

Denken jullie dat Arya dood is?

huh nee? ze rijd toch aan het einde weg op het paard of bedoel je iemand anders

1 like

Wat dingen die ik tegenkwam. Vond zelf de aflevering eigenlijk wel best sterk

Samenvatting

19 likes

Ja klopt, het lijkt alsof er niks aan de hand is (buiten het feit dat kings landing verwoest is haha)

Blijkt nu, ik lees dit dingen online gewoon verkeerd hahah :face_with_hand_over_mouth: