Game of Thrones / House of the Dragon

Neeee ik ben zo benieuwd!

Ik heb de spoilers al gelezen want ik geef geen fucks meer.

7 likes

Heb al mijn social media apps voor de laatste keer naar een speciale folder verplaatst. Ben blij als die spoiler angst weer over is haha.

Vind het seizoen ook niet sterk maar ben toch wel benieuwd. De allerlaatste aflevering! Succes en veel plezier met kijken morgen/deze week! Valar Morghulis.

Ik klik elke keer per ongeluk op twitter, maar gelukkig sluit ik de app weer voordat die fatsoenlijk is opgestart.

Valar Dohaeris

1 like

Ik heb 1 spoiler gelezen haha. Ik kon het niet laten, ik haat mezelf.

1 like

Hij staat hier al ergens, maar hier staat alles samengevat.

Samenvatting

https://www.reddit.com/r/freefolk/comments/bkc8xd/compilation_of_spoilers_for_got_episodes_46/

Spoiler: eindelijk!

20 likes

WTF!!!

(en dit bedoel ik niet positief)

1 like

M’n internet is zo sloom, ik moet over 'm uur weg en hij is pas op 40% :cry:

hahah dat die draak haar zo sloom wegtilt ziet er echt lelijk uit :’)

Ik moest de aflevering ook wel versneld kijken (2x) maar kon ook gewoon echt door een hoop stukken heen skippen, veel lopen veel bla bla. Vond het een beetje een loze aflevering.
Alleen het moment dat Jon afscheid neemt van zijn broer en zussen vond ik lichtelijk emotioneel.
En dat ze daar om die tafel heen zitten en moeilijk zitten te doen was wel komisch :stuck_out_tongue:

• op het einde nog wat screentijd voor ghost hahah, duurde ook maar 100 seizoenen.

Ja, al met al vond ik het niet echt een sterke aflevering maar ach, nu is’t voorbij.
Goodbye

3 likes

Maar voor zover ik zo snel even heb kunnen vinden, kloppen de leaks dus?

Ja, ben nu op de helft of zo

1 like

Ja maar duurt daarna nog wel een halfuur voordat de aflevering klaar is. De leaks die ik heb gelezen waren in ieder geval niet volledig

Edit: de leaks zijn geüpdatet. Het einde wat ik las klopte niet maar de leaks van de laatste update wel.

1 like

Ik heb gisteren voor de aflevering de leaks gelezen, dus dan ben ik nog niet volledig op de hoogte. Ben benieuwd, misschien dat ik dit dan wel als verrassing laat, haha.

TROLOLOL.

1 like

Nou, dat was dat.

image

Still alive :heart::heart::heart:

33 likes

ik weet het niet… aan de ene kant ben ik blij met hoe het verhaal eindigde voor de meeste personages die over zijn (bran als koning :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:) maar de aflevering vond ik echt underwhelming, toen dany werd neergestoken had ik iets van ZO SNEL AL? maar toen waren we dus al bijna bij het eind, er gebeurde best weinig.

ach ja, ze hebben nog een keer bewezen dat brienne too good for this world is en daar ben ik wel blij mee

1 like

Ik vond de laatste minuten wel echt mooi, bevredigend. Jon behind the wall, Sansa queen of the North en Arya op avontuur. Ik had me ingesteld dat ik me na de laatste aflevering wat ā€˜verloren’ zou voelen, maar ik vind het mooi zo! Goed einde van een prachtige serie.

En de beelden deze aflevering waren toch zoooo mooi, Dany met de vleugels van de draak alsof het haar vleugels waren, Jon en de draak, de blikken die werden uitgewisseld, Sansa met haar ijzeren blik, ik heb echt genoten

11 likes