Game of Thrones / House of the Dragon

Dit bestaat nog niet, toch? Kan het niet vinden iig.
Praat hier over alles mbt Game of Thrones. Uiteraard met spoilers!

2 likes

Oh vergeten om te typen waarvoor ik dit topic wilde: hoe denken jullie dat het eindigt?

Iedereen dood waarschijnlijk :joy:

8 likes

Wanneer komt het weer?

1 like

Ergens in april 2019 zal het beginnen. Gok elke week 1 aflevering.

2 likes

Net een filmpje gezien dat in april het weer begint. ZO BENIEUWD! Ik heb in de zomervakantie in 3 weken tijd alle 7 seizoenen bekeken. Het afkicken was het lastigst.

Het kan bijna niet anders dan dat Jaime Cersei vermoordt, gezien die profetie.

9 likes

Zolang Tormund nog maar leeft

6 likes

Gendry op de troon.
Zo is het begonnen, en zal het eindigen met een Baratheon.

2 likes

Best wel, haha.
Baratheon is een van de families, waar Robert, Stannis en Renly deel van uitmaken. Gendry is de buitenechtelijke zoon van Robert.

1 like

April 2019 duurt nog langgg. Ik moet wel weer het laatste seizoen opnieuw kijken want ben al veel kwijt van het verhaal. Heb trouwens gelezen dat de acteurs verschillende eindes heeft opgenomen zodat ze zelf ook niet weten hoe de serie afloopt. Wel tof bedacht.

Ja klopt, maar volgens mij is het voornamelijk voor journalisten en publiek om ze zo op een dwaalspoor te zetten. Waren bij vorige seizoenen soms wel wat spoilers gerapporteerd van toeristen die de acteurs samen gespot hadden waardoor het duidelijk was dat die zouden meeten.

ik hoop dat de boeken helemaal anders gaan zijn, de serie is zo slecht geworden

3 likes

Ik moet ook echt voor april even alles weer terugkijken

SO EXCITED. Ik ga sws in maart laatste seizoen opnieuw kijken, tot die tijd genieten van Rob Stark in The Bodyguard

(oke eerlijk: ik herkende hem niet maar iemand hier op FF zei het)

OMG!!!

1 like
Samenvatting

Ik denk dat Bran ofwel de night king is, ofwel hij wargt erin, ofwel hij gaat iets spectaculairs veranderen aan de tijd (toekomst of verleden).
Sjon is ook targaryen dus hij gaat draken rijden.
Cersei is helemaal gek dus ik weet niet of dat goed afloopt met Jaimie.
Het draken/white walkers/game of thrones gaat zich afspelen in Kings Landing, zoals in het vooruitzicht van Bran.
Hopelijk vermoord Arya Cersei.
Oh en ik denk dat ofwel Jon ofwel Khaleesi doodgaat. En er zullen nog wel meer doden vallen.

7 likes

Kan echt niet wachten!! Bij de aankomende comic con in Utrecht komt trouwens Jerome Flynn zag ik, speelt Bronn in GoT.

Of Arya in een Jaime masker :thinking:

6 likes

Omg jaaaAaAAaaA

Ik ben er ook van overtuigd dat Jon OF Dany doodgaat.

1 like