Game of Thrones / House of the Dragon

9 likes

Ik begin nu met seizoen zeven opnieuw te kijken. Ga ik dat redden voor maandag :see_no_evil:

Jawel joh, gelukkig heeft het maar zeven afleveringen ipv tien! Beetje prioriteren dit weekend, lukt wel :sweat_smile:


Wij hebben nét de laatste aflevering afgekeken, nu hebben we de hele serie opnieuw gezien. Bring on het nieuwe seizoen, ben er klaar voor :sunglasses:

Maar ik moet vanavond werken en morgen studeren en werken hahah nouja slapen kan altijd nog.

1 like


Geldt ook voor vrouwen natuurlijk 💁

En dan hopelijk niet zo uiteindelijk haha

1 like

Aan iedereen die gestemd heeft dat mijn bb Davos dood gaat:

image

26 likes

Deze Belgische vrouw maakt een toffe Daenerys pop. :blush:

1 like

Zag m toevallig vandaag en was helemaal verward waar ze vandaan kwam. Op basis van de naam van haar channel dacht ik Nederland en op basis van haar accent Oostblok. Maar Belgisch dus. Tof gedaan wel.

Ik kan echt niet geloven dat het hierna klaar is, 19 mei is het gewoon afgelopen. Ik hoop dat het boek dan maar snel uitkomt.

Oké studeren kan altijd nog. Nu afl 3.

2 likes

Nog 1 nachtje slapen tot ik kan kijken. :heart:

Heb ik deze hier al voorbij zien komen? Ik ging gisteren in ieder geval stuk in de Primark om deze deurstopper. Ondanks dat ik nog altijd huil bij die scene.

21 likes
12 likes

Die is wel vet net zoals een bepaalde deurmat met hold the door :stuck_out_tongue:

1 like

Je mag helaas geen illegale (download) sites posten hier. Maar misschien zijn er ook legale mogelijkheden. Dunno.

2 likes

Kwam net deze tegen, erg goed gemaakt. Een overzicht van alle 2339 doden.

https://www.washingtonpost.com/graphics/entertainment/game-of-thrones/?noredirect=on&utm_term=.48c1ec0910cb

3 likes

Wooow…wat een werk zeg!

1 like

Ze hebben nu wel hun leven gebeterd denk ik.

1 like

Morgen vrij :dancingbanana::dancingbanana::dancingbanana:

tormund + jon snow