Game of Thrones / House of the Dragon

Waarom is het pas vanaf 21.00 's avonds te zien op ziggošŸ˜”. Waarschijnlijk ligt de app er ook uit omdat iedereen de aflevering wilt kijken.

Ja, ik ben er ook bang voor dat het helemaal vastloopt en ik alsnog vanavond de aflevering nier kan zien.

Mochten jullie de Nederlandse Elle volgen op Facebook, vermijd ze dan! Ze hebben een artikel geplaatst met al een spoiler in de titelā€¦

Ik ben gelijk gaan kijken, ben gek op spoilers!

Samenvatting

Ik had deze onthulling nog echt niet verwacht maar vind het wel heel leuk dat het nu al duidelijk is.

Haha nou ben blij dat in elk geval iemand hier blij van werd :laughing:

Elle spoiler

je weet dat het een keer ging komen in 1 van de afleveringen maar vind het gewoon kut om Ć¼berhaupt al iets te weten te komen haha

Haha ja hoor ik begin mijn ochtend goed, en als ziggo het om 21:00 ook doet is mijn hele dag goed.

Spoiler

Ja ik snap het wel, uiteindelijk is het niet weten ook leuker maar ik ben gewoon veel te nieuwsgierig.
Ik dacht echt dat het pas in een van de laatste afleveringen zou komen en dat gooit alles weer op zā€™n kop en nu worden in ieder geval alle beslissingen genomen met die wetenschap.

2 likes

Het allerergste is nog dat ik eigenlijk vrijdag pas kan kijken omdat mijn vriend maandag-vrijdag weg is voor zijn werk en we altijd samen kijken :cry: misschien ga ik wel cheaten en ook mijn maandag goed beginnen

1 like

Ik ga vanavond met een vriendin kijken en ik ben benieuwd of het me de hele dag lukt om spoilers te ontwijken.

Oh ik zou gewoon cheaten, kijk je vrijdag voor de tweede keer en dan zie je toch weer dingen die je eerste keer net mist.

OkƩ winter is coming tonight!

3 likes

Have fun! :grin:

1 like

De nieuwe intro is mooi!

6 likes

Godvrdomm weer een week wachten :sob::sob::sob:

2 likes

Heb de aflevering vanmorgen gekeken voordat ik ging werken, kon echt niet meer wachten! Ik had dus gedroomd dat ik overal spoilers zag dat the Hound dood ging in de eerste episode en was echt pissed-off, hahaha.

Samenvatting

De nieuwe opening is echt heel tof! De aflevering zelf vond ik ook wel tof. Jon die op een draak zit, de ontdekking dat hij een Targaryen is en dan nog het wederzien van Jaime en Bran. Ben zĆ³ benieuwd hoe Daenarys reageert als ze erachter komt dat ze helemaal niet de rightful heir is.

4 likes

Ik wil ook kijken :weary::weary: kan voorlopig nog niet downloaden want ik heb hier wel echt Nederlandse ondertiteling bij nodig anders snap ik er echt niks meer van

Voor de mensen die via Ziggo kijken: via de Ziggo app kan je de aflevering al zien. Ze zeiden overal dat hij er pas vanaf 21:00 op stond, maar ik keek net en je kan 'm dus al gewoon kijken.

1 like

Dat was weer genieten. Nu weer weekje wachten.

Ik kan echt niet wachten tot volgende week, wat een aflevering.

Samenvatting

Die blikken van Jaime en Bran aan het eind, priceless.

6 likes

Ik heb zojuist de aflevering gezien.

Spoilers

Cersei die blijft zeiken over olifantjes: ga naar Dumbo of zo als die slurf van die Greyjoy niet eens goed genoeg voor je is. Sowieso vind ik Rockstar Greyjoy net zo arrogant als Daenerys 'I AM THE QUEEN!!!" en vind ik de hereniging van Jon met Arya een beetje tegenvallen. Ik vind de ontmoeting tussen Theon en ā€˜koppigeā€™ Yara veel leuker net zoals Arya en The Hound met zijn ā€˜cripples and cocksuckersā€™. En de kers op de taart was niet de drakenvliegles, maar gewoon Tormund met zijn: ā€œIā€™ve always had blue eyesā€. En die gillende keukenmeid aka dat rondzwervende jongetje dat mij aan Bran deed denken was ook wel grappig. En natuurlijk was Davos weer de slimste man in the norfffff.

Rating: :wolf: :wolf: :wolf: :wolf:

++++: de herenigingen, dat Sam eindelijk onze Jan Sneeuw heeft verteld dat ie eigenlijk een veel irritantere voornaam heeft en zich in een incestrelatie bevindt. En Tormund en Lyanna +++++

---- Te weinig Jorah. Volgende keer graag meer losse Jorah zonder Dany. En Brienne en Jaime mis ik.

18 likes

Ik ben zo blij dat het weer begonnen is, ik ben al heel de dag vrolijk :).

Paar dingen die er voor mij uitsprongen:
-Ik vond de opening credits al een aflevering op zich, zo mooi en intrigerend
-Ik ship Arya en Gendry nu al enorm
-Waah dat jongetje! Ik was vergeten hoe creepy het soms kon zijn
-Cerceis jurk

6 likes