Game of Thrones / House of the Dragon

Je moet ook niet vergeten dat in dat gesprek tussen Melisandre en varys beiden duidelijk zeggen dat ze weten dat het hun lot is in Westeros te sterven

Maar Mel heeft niet gezegd wanneer toch?

Wat vinden jullie eigenlijk van haar? Ze is een van mijn favoriete personages, ondanks alle haat. Ze doet letterlijk altijd wat ze denkt dat goed is, ookal zit ze er soms naast. Ze handelt nooit uit egocentrisch oogpunt, ze probeert in feite gewoon de wereld te redden. Shireen verbranden was wel fout, maar voor haar was het in feite wel 1 leven voor de mensheid zeg maar.

Nee ik vind Melisandre echt niks. Het is geen sympathieke vrouw. Maar zij en Arya komen elkaar nog een keer tegen toch? Ze had ook nog iets voorspelt bij Arya. Zou Daario nog een rol krijgen dit seizoen? Ik vond de eerste Daario ook echt hot😍

3 likes

Ik vind haar ook niks, kan niet tegen religieuze fanatici, fictief of echt. Ze had inderdaad voorspeld dat zij en Arya elkaar zouden terugzien.

Denk niet dat Daario nog terugkomt :disappointed: Michiel heeft er trouwens wel een handje van om gewoon te verdwijnen ineens, zonder echte verklaring, was in Orphan Black ook al zo…

1 like

Omg :sob: ik hoop niet dat je gelijk krijgt.
Op zich hoef ik geen happy ending ofzo maar dit einde zou ik wel kut vinden.

Denk wel dat die voorspellingen voor Cersei en Daenerys kloppen btw. Ik geloof iig nog steeds niet dat Cersei echt zwanger is. En zo wel dan gaat er sowieso iets mis later nog.

Cersei dronk ook gewoon weer ouderwets veel wijn deze aflevering, dus ik denk dat ze al niet meer zwanger is eigenlijk.

ik ook totaal niet
maar ik vind haar alsnog leuk hahaha

Ik lees dit wel vaker, maar is het zo dat niemand daar wijn drinkt als ze zwanger zijn? Misschien is het net als 100 jaar geleden hier, helemaal niet bekend dat dat slecht is voor je kind?

4 likes

Ik heb die GoT drinkfles van de Primark en ik heb er al zoveel complimenten over gekregen! Het is niet eens super herkenbaar dat het van GoT is, mensen die het niet herkennen vinden hem ook tof!

Maar in de finale (of op een na laatste aflevering?) van vorig seizoen dronk ze heel uitdrukkelijk geen wijn, daardoor had Tyrion door dat ze weer zwanger was. Dus vandaar dat ik het nu wel verdacht vond dat ze weer ouderwets in praktisch elke scène een glas wijn in haar hand had.

1 like

Super leuk! Heeft primark momenteel nog merchandise van Game of Thrones?? Ik was er laatst, maar zag er helemaal niks!

ja maar ze is toch ook niet écht zwanger? of zo heb ik die scenes in ieder geval altijd gezien, dat het puur een manipulatie is. Ze doet zwanger om geloofwaardiger over te komen met de onrealistische steun voor de nieuwe oorlog en zo is een tijd af hen terwijl ze wachten op troepen die nooit gaan komen.

3 likes

Is het al maandag? :smiley:

2 likes

Ah ja, dat kan natuurlijk ook, ik ben blijkbaar net zo naïef als Tyrion en geloofde dat ze echt zwanger was :smile:

Dan maar als tussendoortje die nieuw is :stuck_out_tongue:

en deze klassieker:

3 likes

Ik was er een week of twee geleden en toen hadden ze nog best wel wat! Weet niet precies meer wat allemaal, want ik was specifiek op zoek naar de fles ;p

1 like

Hahaha sorry heb hardop gelachen om ‘ze doet zwanger’.

Ga ‘doe niet zo zwanger’ zeker tegen iemand gebruiken dit weekend :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb die theorie ook wel is gelezen, hij gaf dat meisje ook een munt toen. Het zou me iig niks verbazen als hij nog terugkomt.

Oh ik vond hem ook zo hot, echt jammer dat Michiel het overnam

1 like