Game of Thrones / House of the Dragon

3 likes

Is dat m echt? Ik zie het wel maar zou ook gewoon iemand kunnen zijn die een beetje op hem lijkt toch?

Geen idee, dat is de vraag ;p

Ik wil dat Bran doodgaat. Net als Cersei maar dan om andere redenen. Ik kan Bran zijn hoofd echt niet meer uitstaan.

5 likes

Ik las op reddit echt een interessante theorie over het verloop van dit seizoen. Dat the Night King er is om ons op een verkeerd spoort te zetten en de uiteindelijke battle tussen Jon en Dany gaat zijn: https://www.reddit.com/r/gameofthrones/comments/be0sl7/spoilers_ending_theory_cersei_and_the_night_king/

2 likes

Hahahahahaha maar echt he, hij is zo vervelend

Bran is gewoon een arrogante special snowflake, mucho irritanto

4 likes

Oh, ik vond het niet zo’n rare opmerking. Ik denk dat hij almost niet bedoelt in de context van ik ben bijna volwassen, maar ik ben bijna mens. Want hij is nu de three eyed raven.

5 likes

Of omdat hij nog maagd is :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar nee, zo interpreteerde ik het inderdaad ook. Hij is ook niet echt menselijk meer, amper reacties e.d. Maar zijn staredown met Jaime was wel echt… chef’s kiss (en damn, wat is Jaime ineens hot! Objectief zag ik altijd al wel dat het een aantrekkelijke man was, maar in die scène kwam het ineens binnen bij me).

het verbaasd me vooral dat Bran niet gewoon bij de weirwood boom is gezet om constant te strelen

1 like

Lekker strelen en met zn ogen rollen

1 like

Ik haat Dany minder omdat zij tenminste nog lacht enz.

Indien iemand nog tijd wilt overbruggen tot de nieuwe aflevering; ik kwam gister dit tegen en ik ben helemaal stuk gegaan! Gaat over de leukste stukjes van de castleden bij Graham Norton.

6 likes

Aflevering 2 is blijkbaar al geleakt. :expressionless:

Dat is absoluut niet dezelfde acteur. :stuck_out_tongue:

2 likes

Welke fles?

Ik heb eindelijk tijd gevonden om de aflevering te kijken maar wow hij was echt zo voorbij, ik zat er meteen weer helemaal in. Ik schrok me echt dood op een bepaald moment holy

Ik kijk ep 2, maar valt ook wel weer wat tegen vind ik… Zit geen tempo in ofzo?!

2 likes

Ooomg jezus ik kan echt niet wachten tot volgende week!

3 likes