Game of Thrones / House of the Dragon

Is er nog hoop voor Syrio? hij lijkt zo random in dit lijstje

Hahah nee sorry, maar omdat we zijn sterfscene nooit gezien hebben zijn er rare theorieën dat hij Azor Ahai is. Moest ik aan denken toen ik het lijstje maakte

1 like

Er zijn theorieën dat hij nog leeft, omdat we hem niet letterlijk hebben zien doodgaan. Een theorie is zelfs dat hij een faceless man was en dat hij en Jaqen dezelfde persoon zijn.

1 like

Haha, wel grappig als je bedenkt dat Tyrion tegen Jaime zei dat hij als de Night King zou winnen hij naar King’s Landing zou gaan en haar aan stukken zou scheuren.

3 likes

Maar ik heb de prophecy nog eens teruggekeken op YT en in de serie is er geen sprake van de Valonqar, alleen in de boeken.

Jawel toch? Volgensmij begint 1 van de seizoenen (of afleveringen) met een flashback van Cersei. Dat is volgensmij ook zo waarom ze Tyrion altijd dood wilde, omdat ze ervan uitging dat hij de valonqar is

Denken jullie dat Ghost er later ingeplakt is?

  • Ja sowieso
  • Nee echt niet

0 stemmers

1 like

Heb ook wel eens ergens gelezen dat het Jaime is omdat hij ook haar jongere (tweeling)broer is

Ja ik heb hem net even terug gekeken en inderdaad, had ik niet onthouden.

Maar wel interessant, want ik dacht dat dat valonqar gedeelte ook nog een belangrijke rol ging spelen dit seizoen

Het betekent kleinere broer toch? Hoewel er met de Prince prophecy ook iets was dat de taal wss gender neutral is. Hoeft ook niet haar broer te zijn. Iemands jongere broer/zus? Geen idee, ik roep maar iets.

Ja, ik denk ook dat het jaime is hoor!

Valonqar is volgens mij wel jongere broer, dus of Jaime of Tyrion. Maakt mij niet uit welke van de twee, ben ook nog wel voor Arya die nog meer op wraak uit is nadat nu echt haar hele familie dood is en daarvoor Jaime of Tyrion’s gezicht gebruikt. Het zit inderdaad niet in de serie, maar ik heb goede hoop dat ze hierin wel de boeken aanhouden.

(Sorry voor de dubbelpost)

Ik zie trouwens best veel reacties voorbij komen op social media e.d. over dat mensen zo geshockeerd zijn door die seksscène van Arya en Gendry, omdat zij veel te jong zou zijn. Nou snap ik ook wel dat we haar hebben zien opgroeien vanaf klein meisje, maar haar personage is 18 en Maisie Williams is 22. En Arya heeft al zoveel afgrijselijks meegemaakt (en gedaan for that matter, hoeveel mensen heeft ze inmiddels vermoord?), maar seks zou ineens problematisch zijn? Ugh.

17 likes

Ja want seks is vies.

Ooh ik houd van Tormund. Hij mag niet dood. Bran moet even stoppen met zure augurken eten. Ben wel benieuwd naar de conversatie tussen hem en Tyrion.

Veel opbouw weer. Denk dat de volgende aflevering helemaal los gaat. Benieuwd wie er blijven leven.

1 like

Wanneer werd die voorspelling gedaan? Kan me dat echt niet meer herinneren. Jammer is dat! Haha

Nee, valonqar is wel degelijk gender neutraal. Er zijn ook theorieën dat arya of daenerys daarom de valonqar zijn, als jonger zusje. Ik was er echter van overtuigd dat jaime de valonqar zou zijn en samen met cersei zou sterven. In de boeken wordt het ook zo beschreven; ze zijn deel van elkaar, samen de wereld in gekomen en het maakt het cirkeltje rond als ze samen sterven. Maar ik ben er nu wel minder zeker van omdat jaime aan bran vroeg hoe het zou zijn na de strijd en bran zei: wat maakt dat je denkt dat er een achteraf is?

1 like

Ah ok, good to know. Maar dan zou het toch alsnog om Cersei’s jongere broertje of zusje gaan? Ik hoop stiekem nog steeds op Tyrion, gewoon omdat Cersei daar in de boeken altijd vanuit is gegaan, en het in het GoT-universum daardoor juist een twist zou zijn als hij het ook echt was. Maar zolang de bitch aan het eind van het seizoen iig maar dood is ben ik al tevreden :smile:

2 likes

Die reactie van Sophie :joy::joy:

3 likes

Hahahahhaha