Game of Thrones / House of the Dragon

Ik las gister op Reddit dat winds of winter helemaal niet het laatste boek is?? Er komt nog een songs of spring ofzo. Oftewel: GRRM is dan allang dood en we zullen nooit het boekeinde weten

In hoeverre denken jullie dat het vision die Daenerys kreeg in het eerste seizoen (geloof ik, in ieder geval van die heks), realiteit wordt? Want dat zou betekenen dat zij leeft nadat King Landing compleet verwoest is en onder een plak sneeuw ligt.

IMG_5668

Tormund is alive en kicking. #komkommernieuws

9 likes

Oja ik was dit alweer vergeten. Maar strookt dat ook met die visie van Bran destijds? Ik denk gewoon dat alle bestaande voorspellingen uitkomen.
@Candace haha ja inderdaad!

Toen ik op vakantie was lagen er trouwens in meerdere hotels van die Wifi kaartjes met foto’s van Tormund erop. Het was zo raar en geweldig tegelijk.

wyndam_BTrW7xL

16 likes

En die clips

4 likes

Jammer dat er in de nieuwe trailer geen materiaal uit het laatste seizoen zat. Ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren!

2 likes

Voordat het nieuwe seizoen begint. Ga ik alles weer kijken. Kan het zo slecht onthouden allemaal, omdat het zoveel verhaallijnen zijn. Ben ook nog eens slecht met namen. Ben wel heel benieuwd hoe het eindigt.

-weg-

29 likes

20 euro voor een handtekening! Wajoooo

1 like

@Banananana ja bizar he! Ligt aan DCC trouwens, niet aan de gasten, want die prijzen zijn altijd zo.

1 like

Ik denk de organisatie van DCC omdat ik al van meer mensen heb gehoord dat die acteurs iets gratis deden en dat de crew toen boos werd.

2 likes

Verdiende ik maar zo m’n geld. Wie wil foto is 30 euro?!??!?!!!??!?!

2 likes

ik wil je handtekening

vijf cent betaal ik ervoor

groetjes

1 like

Okej is goed stuur me rekeningnummer wel via pb :stuck_out_tongue:

tikkie is ook goed hoor :kissing_heart:

1 like

Ik ga vanaf morgen alles terug kijken. Dan ben ik in april helemaal klaar voor het nieuwe seizoen. Mijn vriend heeft het allemaal nog nooit gezien hoop dat hij het ook leuk gaat vinden.

3 likes

Hij is ook de prins in Cinderella!!!

En @Vuile_bitch super gaaf!!!

1 like

PARDON?!

Nee hoor, op die con’s kunnen de acteurs ook een deel verdienen met de foto’s e.d. die ze verkopen.
Nu zal het met die acteurs uit series als Games of Thrones wel meevallen, maar voor veel acteurs van oudere series is het een welkome bijverdienste … en er zijn er ook die dat geld dan weer aan hun goede doel geven (Richard Dean Anderson bijvoorbeeld)

Bij de kleinere conventies is dat juist de reden dat ze uberhaupt acteurs kunnen ‘betalen’, de mogelijkheid tot die extra inkomsten (vaak dan wel weer met een gegarandeerd minimum bedrag).
Wel leggen sommige organisaties een minimum prijs op de foto’s e.d. zodat de onderlinge prijzen van de acteurs niet teveel verschillen. Vooral in Duitsland, op Fedcon is die aardig hoog. (uit herinnering, minimaal 50 euro, maar weet het niet precies. Voor een acteur als William Shatner -originele Captain Kirk- kun je rekenen op zeker 80 euro voor foto+handtekening. En erg aardig schijnt ie niet te zijn)

(ik ken mensen die vaak gaan, en vaak meewerken als vrijwilliger of PA)

Wel leuk verhaal over Bronn! :slight_smile:

En prostitutie?.. Het is toch gewoon een vorm van merchandise?

1 like