Game of Thrones / House of the Dragon

Ik stikte in een koekje om dat laatste stukje :joy::joy:

1 like

Ik word echt zo moe van al die theorieën op het internet :roll_eyes: Vinden jullie het echt leuk om daar mee bezig te zijn? Dan kun je achteraf alleen zeggen: zie je wel, ik wist het!! En misschien dat iemand dan tegen je zegt: wil je nu een sticker ofzo (grote kans dat ik dat ben uiteraard)? Joepie!

/zuurmodus

9 likes

Ik vind het wel leuk, verbaas me vaak over wat mensen allemaal voor dingen kunnen verzinnen en verbanden die gelegd worden waar ik zelf helemaal (nog) niet over nagedacht had. Ik kijk na de aflevering ook altijd naar Talk The Thrones en luister naar de Binge Mode podcast. Vind het fijn om die extra achtergrondinfo te hebben, dan begrijp ik ook beter wat er gebeurt in de serie heb ik het idee. En ik ben vraagbaak voor mijn vrienden tijdens het kijken, dus ik kan ook nu niet ineens ermee ophouden alles te lezen :smile:

7 likes

10 likes

20 likes

Ik vind Gendry echt veel onaantrekkelijker met zn ontzettend korte haar.

Dus ben al twee dagen in een YouTube rabbithole gevallen met evolution of Gendry en all Gendry scènes video’s waar ie nog langer haar heeft. Help.

2 likes

En ik snap ook niet waarom ze voor een buzzcut zijn gegaan. Nu lijkt ie nog veel ouder waardoor het leeftijdsverschril tussen arry en hem nog veel groter lijkt.

6 likes

Ja, dat inderdaad ook. Ik vind het echt jammer.

Wow serieus, wordt dit in de boeken verteld? Of ik heb het gemist in de serie. Bij de scène dat Missandei en hij ‘seks’ gingen hebben was ik echt mega teleurgesteld dat we niks te zien kregen van hoe het eruit zag bij hem. Mijn vriend zat me aan te kijken alsof ik psycho ben maar ben gewoon heel benieuwd!

1 like

Jep. Weet niet of het ook in de serie wordt gezegd eigenlijk, maar volgens de boeken is het iig wel zo.

Ah vandaar! Ben van plan om seizoen 8 af te kijken en dan aan de boeken te beginnen, fijn vooruitzicht!

1 like

Nog zieker zelfs:
Unsullied training begins when the boys are five years old: some were selected to be Unsullied as infants and castrated then, though any slave boy up to the age of five may be later selected to be made into an Unsullied, and then castrated. For over a decade until they are full-grown, they train from dawn to dusk until they have mastered the shortsword, shield, and three lengths of spear, as well as their training to fight together as organized phalanxes

Arme vijf jarige jongetjes noooo

1 like

En aanvullend daarop:

On the day a boy is cut, he is given a puppy to take care of. At the end of the first year, the boy is made to strangle the puppy. Should he fail to do so, he is killed and fed to the surviving dogs. During training boys are culled whenever they fail a task, be it running all day in full pack, scaling a mountain at night or walking across a bed of coals. To win their spiked cap they must take a silver mark go to the slave markets and buy a newborn slave child and kill it before its mother and pay the slave’s owner for his loss.

3 likes

Gelukkig is emilia als Jon snow een stuk liever dan wat er met de unsullied gebeurt.

7 likes

Ik vind het echt heel erg dat er mensen dit soort dingen kunnen bedenken. Het gebeurt dan wel niet echt, maar dat dit soort gruwelijke dingen opkomen in het hoofd van de schrijver… Poeh.

2 likes

Maar echt he! Wat voor beerput is zijn hoofd?

2 likes

Ik luister (en lees, net waar ik zin in heb) het tweede deel van A Storm of Swords en ik ben nu hier

Voor mensen die eventueel weleens dit topic aanklikken, maar niet kijken/niet tegen vrij intense/heftige scènes kan, niet klikken

😖

image

Aaaaaah

2 likes

Ik ga morgen op vakantie voor 5 dagen dus moet wachten tot het weekend met kijken :cry: durf ook niet op social media te kijken vanaf morgen. Heb GoT al ontvolgs op insta

Ik vond dat ook echt een van de naarste scenes blehh

1 like

ik baal echt zo dat je alleen kan kijken als je een ziggo abonnement hebt+ HBO pakket. Ik zou nu serieus overwegen om een HBO pakket te nemen, maar wij hebben geen ziggo. Nu moet ik wel illegaal downloaden maar alle torrents zijn down :upside_down_face: