Game of Thrones / House of the Dragon

Streamen?

ik heb echt nl ondertiteling nodig hierbij haha

Je kan het ook kijken als je series en movies XL hebt bij ziggo. Ik heb nu mijn inlog aan mijn neef gegeven zodat hij op zijn tablet/telefoon de app ziggo go kan downloaden en dan inloggen met mijn gegevens. Nu kan hij het toch kijken. Ken je iemand die Ziggo heeft met dat pakket, dan kun je misschien vragen of je tijdelijk de inlog mag lenen voor Got?

What the fuck :astonished::astonished::scream:

6 likes

Inderdaad OMFG. En kan iemand het licht aandoen?!

3 likes

Haha dit was mn mantra en toen klikte ik weer op het topic :see_no_evil:

Ik ben nog niet begonnen met seizoen 8 omdat ik het wel fijn vind om te weten wat er gebeurt. Iedereen in mā€™n omgeving haat me.

1 like

Haha mijn god, inderdaad zeg. Moest even mijn helderheid wat hoger zetten en dan was het nog lastig te volgen.

Vond de battle wel erg tof in elkaar gezet! En een onderwacht einde aan het gevecht, maar jammer dat het verhaal van de Night King niet verder uitgediept is.

5 likes

Ja dit. Ben hier echt een beetje boos over.

6 likes

Dit! Ik had verwacht dat hij ging praten met Bran en ze even een onderonsje gingen hebben.

2 likes

Dat was echt heel goed gemaakt! Theonā€™s arc was zo mooi afgesloten. Maar wth was er mis met hun gevechtsstrategie :face_with_raised_eyebrow: ā€¦
Al die units op elkaar, geen flankingā€¦ The fuck.

De scene met Melisande die de trenches aanstak vond ik ook echt heel vet!

6 likes

Ik heb nog niet gekeken maar ik hoef helemaal geen moeite te doen om spoilers te ontwijken, het enige dat ik lees is dat het zo donker was hahaha

De vrouwen waren duidelijk de bazen deze aflevering. Jon was weer fucking useless zoals wel vaker. Mijn bb Davos leeft nog. Ik ben tevreden.

16 likes

Davos = :purple_heart:

Ik heb ook een paar keer naar mn scherm geschreeuwd dat Sam niet dood mocht.

2 likes

27 likes

Mooi detail ook. Terwijl Davos naar Dany probeert te seinen dat ze die trenches in de fik moet zetten en Mel er uiteindelijk aan te pas moet komen, zit Jon al die tijd te chillen op een draak op de muur. Useless. Ik zeg het je.

19 likes

Waarom lees ik dit topic als ik de aflevering nog niet heb gezien :crazy_face:

Hmm had wel veel meer doden verwacht eigenlijk. Nu zijn alleen Theon, Jorah en Melisandre dood toch?

1 like

En Edd, Beric en Lyanna Mormont . Maarja, gezien de omstandigheden hadden bijv. Brienne, die unsullied, Jaime en Sam ook allang dood moeten zijn ja.

Ohja die was ik even vergeten haha. Maar inderdaad, net als Arya en the Hound. Ben wel erg benieuwd hoe de rest van t seizoen nu gaat lopen.