Game of Thrones / House of the Dragon

O ja natuurlijk, ik dacht dat ze de wights bedoelde die ze al gekilled had met dr pijl en boog enzo

1 like

Ik dacht wel toen ze zei van “What do you say to the God of death?”, bedoelt ze daarmee de Nightking. Als dit de laatste aflevering was geweest, had ik het denk ik minder snel verwacht. Alleen ze zitten nu op aflevering 3 dus hoe zouden ze dan de rest van het seizoen vullen als dit niet was gebeurd

1 like

Ohhhhh deze aflevering was vet
Ben nog even aan het bijkomen

Ik had me echt volledig ingesteld op veel meer doden en nu was dat niet zo en ik weet nu niet meer wat ik wil haha.

1 like

Ik ben wel teleurgesteld door het einde. 7 seizoenen opbouw voor dit… Had liever gezien dat de NK storyline meer uitgediept werd.

5 likes

Hoe wisten ze dat het gevecht op dat moment ging zijn? Precies een date gepland :joy:

Ik vond deze aflevering helemaal niet leuk. Ik vond 2 juist heel leuk. Ik vond dit een hele gekke, stille aflevering ofzo, soms vond ik het zelfs een beetje saai. En soms zag je geen fuck en had ik niet door welke draak welke was en dacht ik, ja schiet nou maar op met al die vechtscènes, ze gaan toch wel winnen. Want ja dit is niet meer George maar geschreven voor tv, dus mensen als Jon en Arya gaan toch niet in deze aflevering dood. En we hebben niks nieuws geleerd over de night king en Bran. En Ghost was weer zo weinig in beeld.
Maar goed volgende aflevering zal dus wel weer met onthullingen enzo komen, dan gaat het plot tenminste weer verder :smiley: De mensen die nu dood zijn boeien me ook niet, zijn echt typisch van die filmdoden. Mensen waarvan iedereen het misschien niet leuk vindt, maar wel kan accepteren dat ze dood gaan. Want dat niemand dood gaat zou ongeloofwaardig zijn, maar als de echt belangrijke karakters dood zouden gaan zouden mensen boos worden. Maar serieus, Sam had bijvoorbeeld sowieso dood moeten zijn, hij kan al amper vechten en was de hele tijd bang en deed niet zoveel, met 100000 wights ben je dan echt wel dood hoor.

Maar ja

8 likes

:rofl:

10 likes

Wow ik zat echt op het puntje van de bank, ik vind het echt heel spannend! Maar idd wel heel donker, ik ben maar in mijn slaapkamer gaan liggen met de gordijnen dicht haha, zag geen steek

3 likes

Ik heb nog nooit zo intens gespannen gekeken, ik heb gewoon klamme handen?! Dat een serie dit met je kan doen.

7 likes

En even die muziek ook op het einde, zo goed!

4 likes

Oh ik ook. Ik vond het ook ZO spannend. Mijn vriend vroeg of ik aub het achtergrondcommentaar achterwege kon laten :sweat_smile:

4 likes

Ik zat alleen maar van spanning tegen mijn vriend vastgeklampt elke minuut te roepen: ik ga dooooooood!

1 like

Ik haat Brann ook echt intens en dit einde maak het niet veel beter.

3 likes

ettv

Pfff even bijkomen. Gek idee dat je sinds S01E01 je al naar deze battle uitkijkt en dat je het nu gewoon hebt gezien.

Viel mee qua heftige doden haha, had er veel meer verwacht. Had alleen niet verwacht dat in deze aflevering the night king al zou doodgaan. Hoop dat we in de volgende aflevering meer uitleg kregen!

Maar Arya <3 en Jon is a true Targaryen!

3 likes

Even een dubbelpost maar wat denken jullie dat Bran aan het doen was toen hij in trance/warging was?

Hij ging eerst in de ravens maar die waren al snel weer weg!

4 likes

Ik snap niet zo goed waarom zoveel mensen zo blij zijn met de aflevering / het gevecht (niet specifiek hier aan iemand gericht, maar aan alles wat ik lees op Reddit en Twitter). Het is zo ‘Hollywood’ of een sprookje geworden. Iedereen overleeft het, ondanks dat zoveel personages in een situatie hebben gezeten waar ze eigenlijk niet uit zouden moeten komen. Allemaal van die typische ‘reddingsmomenten’ die in ieder standaardfilm te vinden zijn. Sinds het allemaal niet meer uit de boeken komt, is de serie veel softer. Ik denk serieus dat niemand belangrijks meer doodgaat behalve Cersei. Ik hoop alleen dat ik het fout heb en ze weer even naar de oude stijl gaan. :grimacing: Iedereen dood en de troon voor Cersei oid haha.

21 likes

nu kan het echte spektakel beginnen, sansa die gaat plotten tegen daenerys :heart_eyes:

hoe achterlijk ben je ook om even willekeurig met je draak midden in een veld doden te gaan niksen, man man man

8 likes