Game of Thrones / House of the Dragon

Haha ik ben hier voor de kerst mee begonnen en nu al bij aflevering 5 van t laatste seizoen :joy:

3 likes

Oeh ik ga het ook terugkijken. Het is al een hele tijd terug dat ik het heb gezien en ben ook zo slecht in die verhaallijnen en mensen onthouden. :sweat_smile:

Waar kijken jullie het terug?

Merk ook dat nu ik het zo achter elkaar kijk, ik het veel beter snap allemaal!

Ah, handig! Ik zie net dat wij Ziggo hebben en dat je dan gewoon GOT kunt kijken met een bepaald pakket. Dus vriendlief moet de komende maanden zijn voetbalzenderpakket maar inruilen voor movies en series. :raised_hands:

1 like

Jaaa, nu kan ook niet achterblijven met het (alweer) opnieuw kijken van de serie! Ben wel bang dat het laatste seizoen echt huilen wordt; er zullen veel doden vallen en ik vind iedereen zó leuk :disappointed_relieved:

Spoiler

Was wel echt blij toen die Jojen Reed dood ging trouwens :rofl:

Samenvatting

Hoezo blij? ik vond het alleen maar sneu voor Bran dat die alleen is.

1 like

All men must die right

1 like
Spoiler

Ja, daar heb je wel gelijk in wat Bran betreft. Maar er was iets in zijn gezicht waardoor ik hem niet uit kon staan. Ik associeer zijn hoofd gewoon met zo’n irritant jochie dat ruzie zoekt met iedereen die hij aan kan. Had me al een tijdje op zijn dood verheugd.

Nergens op gebaseerd verder :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like
Samenvatting

Haha wat grappig! Ik zie juist de hele tijd het jongentje van Love Actually voor me.

Wat is trouwens de norm van wat er in spoilers gezet moet worden? Persoonlijk vind ik dat de voorgaande seizoenen wel buiten spoilers gehouden kunnen worden. Wel sowieso in spoiler als er over komend seizoen iets uitgelekt is, en dan ook als het seizoen al bezig is en er is iets bekent over de laatste aflevering oid.

4 likes

Ah dan hoeft dit dus niet in een spoiler.

Ik kwam er laatst achter dat de scène waarin er iemand met een wolvenkop op, op een paard zit, net na de Red Wedding, dit niet gewoon een of andere asshole is met een papiermache wolvenmasker.

Het is dus gewoon echt het lichaam van Rob Stark, met de kop van zijn eigen écht wolf op.

Zo bruut. Hoe kan iemand dat bedenken, denk er al drie weken elke keer aan. En inmiddels zag ik zelfs voor me dat ze het kleine koppie van mijn kat op mijn lichaam zouden zetten en me dan ook zo op een paard door de stad zouden laten rijden,

Vreselijk.

OK, einde rant.

1 like

Ik weet niet of het misschien al genoemd is maar ‘alt shift x’ op youtube is echt een aanrader wat betreft GoT videos!

1 like

Oke fuck heb nu dus het laatste seizoen afgekeken. Had echt een jaar erover gedaan (oeps). Maar ben confused… Jon en Denaerys? Ik shipte hun wel. Maar goed. Ben heel benieuwd naar het nieuwe seizoen. Snap er alleen niet zo veel meer van…

Niks mis met een beetje incest, vraag maar aan Cersei en Jaime :wink:

3 likes

Nieuwe trailer van seizoen 8 is er yessss!!!
Ik wil echt nog alle seizoenen opnieuw bekijken. Heb nog tot 14 april de tijd :sweat_smile:

15 likes

Kreeg er kippenvel van :heart_eyes:

2 likes

Ik zag hem net aan het einde van mn werkdag, waardoor ik bijna de bus miste omdat ik niet af wilde sluiten. Zin in!!!

Wooow! Zo vet.
Ik ga later nog even beeld voor beeld bekijken wat ik nou precies zag, zoveel informatie opeens. Geloof dat er ook veel youtubers zijn die dit per beeld compleet proberen te ontleden.

Yesssssssss ik hoop echt op veel Arya want ik vind haar verhaallijn zo vet. Er zullen ook wel veel doden vallen ik hoop niet dat Davos daar een van is want hij is mijn tweede favoriete personage.

11 likes

Weten jullie al wanneer je gaat kijken? Ik het liefst die maandag na mn werk maar er zijn collega’s die het al snachts gaan kijken + spoilers als ik overdag op internet kijk.

Zit serieus met dit dilemma haha

Omg :heart:

Kippenvel wanneer Sansa de draken ziet.

1 like