Game of Thrones / House of the Dragon

Belangrijk detail

Tormund leeft nog. :smiley:

4 likes

Leek wel of die twee draken bij de botten van de andere draak staan in een van de shots

Hoe weetje dit? Heb ik de trailer niet goed gekeken? Wel nice trouwens want ik vind hem echt baas.

Ik ga de trailer nog eens goed kijken haha.

Je ziet hem heel kort in beeld

Lamskoteletten, schnitzels of kroketten

3 likes

:grinning::grinning::grinning::grinning: Niceeeeeeeee

Ik geef echt geen fuck om dany enzo :’) Als Jorah en PuntjePuntjePuntje blijven leven tot het einde vind ik het al best.

Ik heb gelezen dat ze 11 weken bezig zijn geweest met de opnames van 1 (heel groot) gevecht. Ze konden pas vaak om 07:00 naar bed omdat het 's nachts moest en 1 actrice is tijdens de opnames ook flauwgevallen.

4 likes

Zou dat best op mijn cv willen hebben.

Maart - Mei 2018
Gevochten met draken en white walkers in een IKEA schapenvachtje.

17 likes

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en ik denk dat de laatste 6 afleveringen echt super gruwelijk gaan worden.

1 like

Oh deze details had ik nog niet gelezen. :laughing: Ben wel benieuwd.

Wie is jullie favoriete personage? Bij mij is het Arya en Tormund.

Ja denk het wel? Geen idee eigenlijk maar ik verwacht wel dat dit HET gevecht is.

2 likes

Hoe kun je kiezen omg ik heb er veel. Sowieso verliefd op Jon en Dany, maar personage van Ayra is weer echt fantastisch. Met Cersei en Jamie heb ik dan weer een haat/liefde verhouding, ene keer hou ik van ze en dan weer niet.

Oh en The Hound heeft ook wel een plekkie in m’n hart.

Cersei moet dood. Liefst aflevering 1 van nieuwe seizoen als het even kan.

2 likes

plus Lyanna Mormont maar die heb ik nooit kunnen vinden voor een fatsoenlijke prijs :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik denk eerder dat ze in ep 3 doodgaat en in ep6 nog veel meer mensen ofzo . De bloedige lasten een beetje eerlijk verdelen :stuck_out_tongue:

Ja door Arya of Jaimie😈

Ja zoveel zin in! Kan niet wachten!
Hopelijk daarna gauw het volgende boek…

Ik hoop zo dat Jaime de valonqar is! Het laatste beetje redemption dat hij nodig heeft. Of dat alle theorieën over dat Tyrion ook een Targaryen is kloppen (three headed dragon) en hij op een van de draken de bitch levend roostert.

@InEuropa Mijn droom is echt dat George gewoon die boeken al jaren klaar heeft liggen, maar de serie er nu zo vanaf wijkt dat hij dit maar eerst even heeft laten aflopen (money money money), en we straks gewoon de rest van de serie hop achter elkaar krijgen.

2 likes