Game of Thrones / House of the Dragon

Ik ben echt in de war door die linker? Ik denk dat het Jorah moet voorstellen, maar die is toch niet Lannister-blond?

Mijn fave blijft toch Tyrion, die kan bij mij niks meer fout doen na “That’s what I do, I drink and I know things”. Maar zeker ook Arya en Brienne.

Jon is me veel te broody en zeurderig, snap dat het niet kan voor het verhaal, maar die had van mij best dood mogen blijven. En Danaerys heeft me iets te veel mad king trekjes van haar opa.

2 likes

Ja dit zei ik dit weekend nog tegen mijn vriend. Maar op zich heeft hij wel al een groot de van beide boeken volgens mij, want hij heeft voor heel veel verhaallijnen hoofdstukken geschreven, alleen zit ie bij andere in de knoop. Ik hou dus maar hoop. Vind de serie zo vet maar de boeken :raised_hands:

Die theoriëen die je hier noemt gaan alleen echt op voor de boeken, toch? Weet even niet of de valonquar ook werd genoemd? Iig zou het echt wel uit de lucht vallen als Thyrion een Targaryen is in de serie. Maar idd ik hoop dat Cercei’s einde ehm typisch is voor de serie haha.

Tormund, Cersei, Tyrion en Missandei. Daeneryss vond ik een zaag vorig seizoen.

Volgens mij is de valonqar inderdaad niet genoemd in de serie (in de flashback bij de waarzegster, daar zit 'ie in het boek in). Maar het is wel deel van de canon natuurlijk, dus ik ga er gewoon nog steeds vanuit dat een van de twee degene zal zijn die haar dood veroorzaakt.

De Tyrion Targaryen theorie is in de boeken ook nooit ter sprake gekomen, maar zou wel te rijmen zijn met achtergrondinformatie die over de mad king bekend is. Er is wel veel minder foreshadowing dan voor R+L=J, maar wie weet wat er nog gebeurt dit seizoen :smile:

Dit voelt ergens als Wie is de Mol.

3 likes

Ja die kleur deugt niet en ik wil ooit die haren bruin verven maar zo bang dat ik het verkloot. :'D

Het zou zo tof zijn als George al klaar was met schrijven en na de laatste aflevering s’ avonds zegt: “Jongens, vanaf morgen ligt het nieuwe boek (of boeken) in de winkel. Ik vond het einde van de televisieseries niks, dus koop dit en veel plezier ermee!” Maar hij zal wel nog niet klaar zijn. :cry:

1 like

Zoooo ontzettend met je eens. Ik praat altijd door die lange actie-scenes heen. Heb ik ook met achtervolgingen ik films trouwens.

2 likes

Ik vind Battle of the Bastards wel heeeel gaaf om te zien!

3 likes

Ik vond dat ook de meest spannende aflevering van allemaal! Terwijl ik eigelijk ook niet zo van die battles hou.

Die aflevering bij castle black vond ik ook echt kut. Ook dat het heel de aflevering alleen maar daar afspeelde, meh.

1 like

Ja dat vond ik ook, heb het meeste doorgespoeld.

Fijn om te zien dat ik niet de enige ben, ik moet me dan echt concentreren om het goed bij te houden. Meestal heb ik die concentratie niet dus op een gegeven moment begrijp ik er niks meer van.

Hoe gaan jullie het nieuwe seizoen kijken? Ik heb helaas geen ziggo dus kan het niet via hen kijken.

Ik heb wel Ziggo maar geen zin in zo’n drama als vorig jaar, ga het wel streamen dan

1 like

Oké ja ik ben hier dus niet zo heel handig in maar met streamen bedoel je dan via popcorn time oid?

Mijn favoriete afleveringen zijn BlackWater met drunken cersie <3

en Hardhome

1 like

Ik mag denk ik de site niet geven hier! Ik weet niet of popcorntime legaal is maar de site waar ik kijk, is dat denk ik niet. Maar gewoon zo’n streamsite waar stichting Brein een hekel aan heeft dus haha

1 like

Drama? Of ik heb dat niet meegemaakt omdat ik niet snachts meteen al kan kijken haha! Bij ons ging het prima.

Problemen met uitzenden Game of Thrones op Ziggo opgelost

Ik heb geen zin om te wachten als alles plat ligt haha

Maar zijn die streams of downloads met subs dan? Dat heb ik echt nodig! Zeker met al die accenten haha