Game of Thrones

Zoooo ontzettend met je eens. Ik praat altijd door die lange actie-scenes heen. Heb ik ook met achtervolgingen ik films trouwens.

Ik vind Battle of the Bastards wel heeeel gaaf om te zien!

Seizoen 5

Ik vind in seizoen 5 alles rondom Arya echt heel langdradig :dizzy_face:

Ik vond dat ook de meest spannende aflevering van allemaal! Terwijl ik eigelijk ook niet zo van die battles hou.

Die vond ik gek genoeg wel weer oké. Blackwater Bay vond ik ook prima om te kijken, dus geen idee waarom ik het in seizoen vier zo vreselijk saai vond?

Die aflevering bij castle black vond ik ook echt kut. Ook dat het heel de aflevering alleen maar daar afspeelde, meh.

Ja dat vond ik ook, heb het meeste doorgespoeld.

Fijn om te zien dat ik niet de enige ben, ik moet me dan echt concentreren om het goed bij te houden. Meestal heb ik die concentratie niet dus op een gegeven moment begrijp ik er niks meer van.

Hoe gaan jullie het nieuwe seizoen kijken? Ik heb helaas geen ziggo dus kan het niet via hen kijken.

Ik heb wel Ziggo maar geen zin in zo’n drama als vorig jaar, ga het wel streamen dan

Oké ja ik ben hier dus niet zo heel handig in maar met streamen bedoel je dan via popcorn time oid?

Ik download ze altijd :see_no_evil:

Mijn favoriete afleveringen zijn BlackWater met drunken cersie <3

en Hardhome

Ik mag denk ik de site niet geven hier! Ik weet niet of popcorntime legaal is maar de site waar ik kijk, is dat denk ik niet. Maar gewoon zo’n streamsite waar stichting Brein een hekel aan heeft dus haha

Drama? Of ik heb dat niet meegemaakt omdat ik niet snachts meteen al kan kijken haha! Bij ons ging het prima.

Problemen met uitzenden Game of Thrones op Ziggo opgelost

Ik heb geen zin om te wachten als alles plat ligt haha

Maar zijn die streams of downloads met subs dan? Dat heb ik echt nodig! Zeker met al die accenten haha

Downloads zijn sowieso wel te vinden met Engelse subs, Nederlands weet ik niet. En die streamsite heeft bij sommige series wel en sommige geen subs

Downloaden hehe :sweat_smile:

Nog een maandje om 2 seizoenen te kijken! Moet lukken als ik even mijn best doe :grimacing:

Seizoen 5 aflevering 10

Ik: image