Game of Thrones / House of the Dragon

Shit, hier had ik niet op moeten klikken. Het duurde 4 weken voor ik dit beeld verwerkt had. Wel lief dat jullie deze dingen in een spoiler zetten, moet ze gewoon echt niet meer openen :see_no_evil:

Ik heb er meteen op geboden! Ben nog niet zo ervaren met engels lezen helaas. Ben echt benieuwd naar dit boek, heb ook een naslagwerk van LOTR en pakte die er best nog wel eens bij. Ik wacht ook nog steeds op zo iets van Harry Potter.

1 like

Ja ik zag het al! Als ik de boeken ooit uit heb of even iets tussendoor wil, wil ik deze zeker ook gaan lezen.

Ik wil de boeken eigenlijk ook lezen maar ze zijn zooo dik.

ik vind de verhalen van Ei heel leuk, geen idee hoe die boekjes noemen op het moment

Duur van de episodes:

Season 8, Episode 1
Debut date: SUNDAY, APRIL 14 at 9:00 p.m. (ET/PT)
Estimated running time: 0:54

Season 8, Episode 2
Debut date: SUNDAY, APRIL 21 at 9:00 p.m. (ET/PT)
Estimated running time: 0:58

Season 8, Episode 3
Debut date: SUNDAY, APRIL 28 at 9:00 p.m. (ET/PT)
Estimated running time: 1:22

Season 8, Episode 4
Debut date: SUNDAY, MAY 5 at 9:00 p.m. (ET/PT)
Estimated running time: 1:18

Season 8, Episode 5
Debut date: SUNDAY, MAY 12 at 9:00 p.m. (ET/PT)
Estimated running time: 1:20

Season 8, Episode 6
Debut date: SUNDAY, MAY 19 at 9:00 p.m. (ET/PT)
Estimated running time: 1:20

https://t.co/eZ1JJqEGGS

5 likes

Wat? Ik dacht dat ze allemaal speelfilmlengte zouden zijn, dus zo’n anderhalf uur. Boe :angry:

4 likes

Ja wooow idd!

Op de eerste twee na klopt dat toch ook wel redelijk. Ik denk dat ze ook rekening moeten houden met de daadwerkelijk zendtijd door reclame. In Amerika heb je toch om de 15 minuten of zo wel een reclame dan is een aflevering van 1u20m echt wel heel lang.

Ik dacht dat hbo juist geen reclame had? Dan zou ik het inderdaad wel snappen (alsnog kut verder, 6 afleveringen is echt te weinig hoor). Maar anders boren ze ons dus ruim 1,5u door de neus.

Ja ik heb geen idee was meer algemeen een opmerking. Als geen reclame is het inderdaad wel wat apart.

Ik ben weer alles opnieuw aan het kijken en heb net aflevering 9 van seizoen 1 afgerond

RIP Ned Stark :sob:

2 likes

Ik vind het vooral irritant dat het een zondag is. Kan ik het maandag kijken, maar ik wilde het gezellig op een vrijdag avond met een vriendin en een bak chips kijken. Maandag komt me helemaal niet handig uit :sob: (ik besef me ook hoe erg dit een first world problem is)

2 likes

Zo wat heftig dit

2 likes

Byeeeeeee

Dode Joffrey

7 likes

Wo dit is heel heftig inderdaad

Haha precies dit ene moment stuurde ik paar weken terug naar mijn zus, die iets voorliep op mij met de afleveringen, echt zo’n yes momentje haha :sweat_smile:

1 like

Ik zag deze nieuwe promo poster voor het laatste seizoen vanochtend langskomen

Samenvatting

Denk dat iedereen dood gaat :thinking:

5 likes

Maar er zitten ook white walkers en de night king bij. Er Zal vast wel iemand overbijven toch? Haha

3 likes

Zo vet gemaakt weer. Ik heb momenteel de Jon Snow poster van season 8 als telefoon achtergrond :black_heart:

1 like