Game of Thrones / House of the Dragon

Haha ik hoop het maar!! We gaan het zien :hugs:

1 like

Jaa gaaf he, mijn grafische hart :rofl: gaat hier ook harder van kloppen :smile: Lijkt me echt vet om dit soort dingen voor films en tv series te mogen maken

1 like

Dat was ook zo’n STOMME inhoudsloze scene!!!

1 like

Ik was dit vergeten en voel gewoon de hele afkeer die ik had toen ik die aflevering zag weer opkomen. Het was echt zo nietszeggend :confused:

1 like

EN DAN GING IE OOK NOG ZINGEN

6 likes

Ik denk wel dat er veel mensen doodgaan, maar alsnog denk ik dat deze poster weinig zegt. Denk niet dat ze spoilers in posters doen, haha.

Wie denken jullie dat er sowieso doodgaan? Ik denk

Samenvatting

Arya, Dany OF Jon (ik dacht: misschien Dany dood, Jon wil niet op de troon dus hij terug naar Winterfell en Tyrion op de troon), Melisandre door Davos, Gregor EN Sandor.
Varys en Jorah geef ik ook weinig kans. Sam opzich wel, en Sansa ook.
Cersei wordt vermoord door Jaime denk ik. Euron en Theon gaan vast ook wel dood, Theon zou me ook niks boeien want ik haat hem nog steeds door seizoen 2.

Ik hoop ZO dat Tyrion niet doodgaat. Iedereen behalve hij. Davos zou ik trouwens ook kut vinden MAAR TYRION omg.

1 like
Samenvatting

Cleganebowl! Get Hype!

Ik denk (en hoop) dat Cersei ook dood gaat, en dat ze of door Tyrion of door Jaime wordt vermoord.

2 likes
Dodenlijstje

Cersei wordt gedood door haar broer gok ik of Arya
Tyrion krijgt de doodstraf
Daenerys sterft wanneer ze een kind baart
Melisandre sterft
Gregor Clegane sterft door The Hound
Gendry gaat ook dood in battle met de white walkers
Euron Greyjoy wordt gedood door Theon of Yara
Jorah mormont gaat dood in battle
En wat minder grote namen dood door de battle met the white walkers o.a. ooglapjesman
En mocht Jaime ook sterven dan is het Brienne die hem uit zijn leiden verlost

2 likes

Oh jaaa dat denk ik ook, door Jaime eigenlijk. Ik was even vergeten dat zij bestaat :’)

sorry dubbelpost maar hoezo dat van Tyrion?

Noooooooo :sob:

En haha, ooglapjesman :smile: Beric Dondarrion bedoel je denk ik?

@Vuile_bitch @anon42392789 Ik hoop niet dat Cersei door iemand anders dan Jaime of Tyrion wordt vermoord, dan zou namelijk de hele valonqar-voorspelling uit het boek complete onzin zijn. En ik weet dat er wel meer dingen niet overeen komen, maar dit moet gewoon blijven.

Ik hoop overigens dat Tormund en Brienne alles overleven en samen hele sterke, grote, mooie kinderen gaan maken.

1 like

Het blijft een Lannister en zijn huis uiteindelijk toch trouw denk ik :eyes:.
“A Lannister always pays his debts” :devilish:

@kika ja hij.

NEE
nee
omg nee
als tyrion een snitch is dan ga ik echt huilen dan is heel got verpest

Van mij mag bijna iedereen dood :open_mouth:
Behalve:

Lyana en Jorah Mormont, Arya (vooruit, Sansa ook), Theon, Brienne, Jaime, Samwell (+ vrouw en kind), en Tormund en DAVOSSSSSS en de Hound (als ie wil blijven leven :stuck_out_tongue: )

Oooh ja, Jaime die Cersei vermoordt
 Dat zou ik echt een geweldige scene vinden!

5 likes

Van mij mag het ook andersom

2 likes

Denken jullie dat Cersei echt een kind krijgt? Of zou ze maar wat lullen om d’r zin te krijgen of gaat 'ie al eerder dood. Ik hoop dat zij in elk geval snel sterft.

2 likes

Ik denk (hoop) het niet, dat zou de voorspelling van Maggie van 20 kinderen voor haar echtgenoot (Robert’s bastards) en 3 voor haar tenietdoen, en dan zou dus waarschijnlijk ook de valonqar voorspelling niet kloppen, ook al zat dat niet in de serie in de flashback. En ik wil unbedingt dat liefst Jaime en anders Tyrion haar vermoordt.

4 likes

Ik denk dat ze geen kind meer krijgt. De prophecy zei dat ze drie kinderen zou hebben. Ik vermoed dat ze een miskraam krijgt of samen met haar kind sterft (die zou dan ook de valonqar kunnen zijn). Of jaime vermoordt haar en haar baby

3 likes

Ik vond dat stukje met Ed Sheeran echt heel erg grappig, iedereen verwacht een serieuze aflevering en dan zo geniepig een kutstukje erin doen. Hoorde iedereen om me heen ook zuchten toen.

1 like