Game of Thrones / House of the Dragon

:heart_eyes:

33 likes

Jaaaa, Gwendoline Christie is zo geweldig, niet alleen als Brienne :heart_eyes:! En ze draagt ook nog eens een Nederlandse ontwerper (Iris van Herpen) :grin:

3 likes

wat een fanntastische foto haha

Ik ga elke keer stuk om Charles Dance / Tywin in dit filmpje :joy:

8 likes

Op het Youtube kanaal van Game of Thrones zijn een hele reeks ‘The Cast remembers’ filmpjes geupload waarin men terugkijkt op al die jaren die ze op de set hebben doorgebracht. Ik wilde er eerst 1 kijken en toen heb ik ze toch maar allemaal gegekeken.

O.a. een met The Hound maar ook Kit en Emilia etc.

12 likes

Oh thanks voor het delen. Weet wat ik straks nog ga kijken.

Wat een toffe acteur! (the Hound) :grimacing: Ga ze morgen allemaal kijken!

1 like

Haha mooi dit, hij heeft zn achternaam ook wel mee :rofl: Zo grappig om iedereen zo in het ‘echt’ te zien, bewijst maar weer dat het allemaal geweldige acteurs zijn

Hahaha dat gifje is top

Oke jongens ik zat laatst in de taxi en mijn taxichauffeur heeft een rol in het laatste seizoen. Hij liet me foto’s zien die hij stiekem genomen had en vertelde ook best veel over de behind the scenes (wie er was).

Samenvatting

Hij had Peter Dinklage, Kit Harington, Emilia Clarke ontmoet en zat in een grote scene met draken. Set schijnt echt gaaf te zijn en alle acteurs waren super vriendelijk, hij mocht bij hun zitten omdat zijn rol tekst had.

13 likes

Waaah dat is vet! Ik kan me voorstellen dat het inderdaad leuke mensen zijn, die acteurs, vind ze wel oprecht overkomen ook in die YouTube filmpjes!

Wie overleeft het laatste seizoen niet?

  • Jon
  • Arya
  • Sansa
  • Bran
  • Brienne
  • Daenerys
  • Tyrion
  • Ser Davos
  • Tormund
  • Cersei
  • Jamie
  • Samwell
  • Lord Varys
  • Jorah
  • Missandei
  • Grey Worm
  • Melisandre
  • Bron
  • The Hound
  • The Mountain/Robert Strong

0 stemmers

Cleganebowl?

  • Get hyped!
  • Keep on dreaming
  • Huh?

0 stemmers

1 like

Welke theorieen geloven jullie over S8?

Ik denk dat het eindigt met Sam die ‘a game of thrones’ schrijft!

7 likes

Nee J-Bear mag niet dood :sob:

2 likes

Ik voel me een beetje kinderlijk gehypet dat het nog maar een paar dagen zijn voor een nieuwe aflevering, en tegelijkertijd angstig voor wat er nu weer gaat gebeuren.
Hebben jullie dat ook? Ik heb laatst seizoen 7 terug gekeken en kon er nu veel meer van genieten omdat ik wist hoe het zou aflopen en mijn favorieten niet dood zouden gaan. Ik gok dat ik tijdens de nieuwe afleveringen ook best veel spanning/stress zal ervaren. Zo kinderachtig eigenlijk haha!

8 likes

En is Michiel Huisman nu helemaal uit de serie geschreven? Geloof dat hij in seizoen 6 moest achterblijven om easteros in peace te laten houden toch?

Jorah mag niet dood. :’( Ik wil Lyanna Stark op de troon en Jorah mag plaatsnemen in haar small council als Master of Fighting and Friendzone :sunglasses:

2 likes

Ik ben echt zo erg aan het uitkijken naar aanstaande maandag. Ben er bijna een beetje zenuwachtig voor

1 like

Mehh wil zo graag kijken maar geen ziggo en wil niet downloaden, de struggles

Misschien iemand die je kent die Ziggo heeft. Dan kan je het via de app kijken, als ze HBO in het pakket hebben