Geluk met vrienden en familie

Omdat ik nu alleen het relatie of single geluk kan delen in topics.

Vrijdag had ik om half 6 met een vriendin afgesproken en toen belde ze dat ze in een eettentje stond en of ze voor mij ook iets mee kon nemen. Vond dat zo lief en attent! Want ik had vet veel honger en het is daar vegan.

En vandaag voegde mn moeder me toe aan een groepsapp met mn vader. En ze vertelde dat omdat ik toen ik puber was niet met ze op vakantie kon (zij was ziek) ze me graag nu, 10 jaar later, mee op vakantie willen nemen. En ik vind het echt zo leuk dat ik dit jaar dus gewoon met mn ouders zonder broer en zus op vakantie ga!!

25 likes

Ik heb griep met keelontsteking en zei tegen mijn moeder dat ik dan altijd molkosan gebruikte. En zij zei dat ze nog wel wat had liggen thuis, maar dacht er verder niks van. Staat mijn vader ineens voor mijn deur met een flesje molkosan en kwam hij even op bezoek. Ik vond dat echt zo lief

17 likes

Mijn vader heeft me vorige week om 1 uur 's nachts opgehaald met de auto uit mijn studentenhuis omdat er een muis op mijn kamer zat waardoor ik helemaal in paniek was. Ik durfde niet meer van mijn bureau af te komen. Mijn ouderlijk huis ligt op anderhalf uur rijden, dus hij was écht een held :hearts:

23 likes

Oké ik weet niet zo goed waar ik het moest plaatsen maar tis potentieel leed en nu nog niet dus maar hier.

Mijn zus is zwanger voor het eerst. Wordt het eerste kind in de familie. Mijn zus is ook echt mijn beste vriendin dus ik ben heel betrokken, we delen alles en ik zie haar 4 x per week en hebben veel contact (ik mis d’r ook echt als ik d’r een week niet zie en we balen allebei dat ik op vakantie vertrek op de dag dat haar verlof start).
Dus tot nu toe allemaal veel geluk maarrr
Ik bedacht me gister dat relaties soms heel erg kunnen veranderen als er een kind komt, en las dat daarna ook in een post van @mhysa en nu ben ik zoo bang dat we straks niet meer zo close zijn! Word er echt heel verdrietig van, van het idee alleen al krijg ik een liefdesverdriet gevoel.

Relaties kunnen veranderen ja, maar bij mezelf heb ik dat meer gemerkt bij mensen die wat verder van me af stonden, of waar ik altijd al wat meer moeite voor moest doen.
Mn beste vriendinnen, mn zusje etc stonden allemaal zo dichtbij dat ze dus ook snapten waarom bepaalde dingen lastiger konden met kind, omdat zij het kindje en mij kennen. Vond het juist heel fijn en bijzonder dat mn zusje er ook op de gewone dagen was, dat een tripje naar de supermarkt alles was wat we deden. En dat de baby zich fijn voelde bij haar!
Beetje vaag verhaal misschien…

1 like

Ahww nee joh, als ik het zo hoor hoef je daar echt niet bang voor te zijn. Je zus wordt echt niet ineens een ander persoon, natuurlijk zal het moederschap haar veranderen maar zo extreem als bij ons zie ik niet snel gebeuren hoor. Mijn beste vriendin krijgt binnen een paar weken een baby en ik heb geen centje angst dat onze relatie daardoor negatief gaat veranderen. Ik denk dat je zus in haar handjes mag knijpen met zo’n lieve betrokken zus, en tante voor haar kindje.

1 like

Hoe is het nu? Is het kindje geboren?

Jaa echt het knapste neefje op de hele wereld heb ik!!! (ik voel me al weken ongeveer net zo als wanneer je vers verliefd bent met vlinders en wil alleen maar over hem praten).
En ze is nog steeds mijn beste vriendin en we kunnen nog steeds over alles praten en ze luistert nog net zo goed naar al mijn struggles. Enige verschil is dat ik nu daar kook als ik erheen ga (dus haar extra help). :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Terugkomend op de vakantie. We zijn een week naar Berlijn geweest en het was geweldigleuk!!

3 likes

Super tof! Je Klinkt als een top zus en een top tante.

1 like

Ah, wat een leuk topic.
Ik kom uit een vrij groot gezin en de meesten hebben nu ook partners. Een koppel heeft ook een kind en er komen er binnenkort wel meer. En we doen regelmatig met elkaar eten.
En afgelopen vrijdag zaten we weer met z’n allen aan tafel en ik kan daar zo van genieten. Dan ben ik echt dankbaar voor mijn familie, en voor het fijne contact dat we hebben.
Toen ik afgelopen zomer depressief was hebben ze ook zoveel voor mij betekent: me op komen halen op plaatsen, een keer doordeweeks met me eten, me op sleeptouw nemen in de weekenden. Terwijl ik ook vrienden had van wie ik niets hoorde, dus ben zo blij dat ik een familie heb op wie ik ten alle tijden kan rekenen.

2 likes