Geweldige tosti combinaties

Je moet de tosti besmeren met boter!

O spuit11

1 like

Nutella met geraspte kokos

2 likes

Tosti Appeltaart!
Brood met boter (als je dat lust), plakjes appel en kaneel. Zo lekker! Eten terwijl hij nog warm is. Eventueel met wat slagroom.

ik kan nog even geen duit in het zakje doen maar kom even zeggen dat dit een prachtig topic is.

4 likes

Tosti met kaas, tonijn en een laagje sambal dippen in curry

1 like

Ik heb ooit met vriendinnen een tostifestijn gehouden, was zo cool.

Stelde t net aan mn vriend voor omdat een keer te doen maar hij werd niet enthousiast :disappointed_relieved:

3 likes

Geitenkaas en peer <3

1 like

Kaas en Spaanse worst van de Vegetarische Slager.

1 like

Die met spaghettisaus had ik nog nooit gehoord, maar klinkt goedšŸ˜ met welk brood?

Ik maak tostiā€™s meestal met simpel wit brood omdat ik dat het lekkerste vind maar bruin brood kan net zo goed. Denk dat je vrijwel iedere soort kunt gebruiken. Oh en ik zag hier bij de bakker italiaans brood met olijfolie en kruiden. Dat wil ik ook nog een keer met die combi proberen. Lijkt me de ideale match.

3 likes

Verder heel saai maar zag m er nog niet tussen :see_no_evil: : tosti satƩsaus

1 like

Ja is dat echt lekker? Ik had laatst wel de neiging om het te proberen maar heb me op het laatste moment bedacht en ben toch maar safe gegaan.

Ik vind van welšŸ™ˆ al is versgebakken wit stokbrood (nog warm) met satesaus ook heerlijk

1 like

Dat sowieso. Met bbqen zit ik altijd al vol van het stokbrood en satesaus nog voordat de rest gaar is. Maar love satesaus dus ga het binnenkort maar eens proberen. Kan eigenlijk niet dat het niet smaakt.

2 likes

Heb mijn vriend dit topic laten lezen. Had hem echt moeten filmen :joy:
Ging van :scream: naar :drooling_face: naar :nauseated_face: naar :heart_eyes:
In ieder geval veel inspiratie opgedaan!

Bij dezen zijn jullie allemaal uitgenodigd voor de tostiparty die we gaan geven wanneer we samenwonen

Suggesties van mijn vriend:
Tosti kaas met rosbief met peper op een Italiaanse bol
(Alles moet met oude kaas in het geval van tostiā€™s)
Tosti pepper jack cheese
En hij is het met @TheRock eens dat een tosti op een wit puntje fantastisch is

7 likes

Oeeeeh waaar?

Restjestostiā€™:


Tomaat-olijvenbrood met brie en abrikozencompote (van mij) en brie en chorizo (van mijn vriend).
Uit de grill maar dan wel goed ingesmeer met roomboter

10 likes

Ik vind die worst koud echt naar karton smaken, maar op een tosti is ie zalig inderdaad!

1 like

Kaas met jam. Lekker met gewoon brood maar ook tussen een pita broodje en dan in het tosti ijzer

2 likes

Zou ik niet iets kunnen doen met mā€™n overgebleven oliebollen???