Geweldige tosti combinaties

Ik eet nu een tosti knakworst en het is lekkerrrr.

Brood met currysaus besmeren, plakje kaas erop en daar knakworstjes bovenop (doormidden gesneden) en wat rode ui in halve ringetjes.

6 likes

Is dit nav het recept van lekker en simpel? Ik wil die ook heel graag proberen! Denk komende week maar ff

1 like

Ja :smile:

1 like

Heb hem stiekem niet zelf bedacht maar weet ook niet meer waar ik hem vandaan heb maar geweldig is die zeker.
Avocado met plakjes jonge kaas (of oude kaas maar net wat jij wil), lepeltje sambal en een rode ui in ringetjes. Ook nog vrij vullend voor een tosti door de avocado :+1:t2:

1 like

Niet echt een tosti en ook geen tip. Maar weet een van jullie wat er precies in een provencette tonijn zit van de Delifrance?
Landelijk assortiment. Heb al gegoogeld, maar vind ook niet echt passende recepten.

Ja tonijn, beetje mayo, gesnipperd rood uitje, kaas.
Maar wat verder

Misschien is het gebaseerd op een tuna melt en kan je die ingrediƫnten vergelijken?

1 like

De laatste tijd maak ik best vaak een kimchi tosti van zuurdesem met meestal cheddar of parmezaan of beide en dan nog een beetje gochujang en een heeel klein beetje honing erdoorheen en het is echt zooo lekker. Smeer soms nog de buitenkant in met parmezaan voor wat extra crunch

4 likes

Ja zoiets is het wel, maar dan een beetje pittig. Enkele recepten van internet geprobeerd maar allemaal net niet.
Bedankt iig!

Avocado - chorizo - jonge kaas en dan chilisaus en mayo door elkaar gemixt erbij

Avocado - spek - jonge kaas

Brie - parmaham - honing

Brie - appel - walnoten - honing

Mozzarella - chorizo - pesto - tomaat

Cheddarkaas - tonijn - ui - kappertjes

Cheddarkaas - tomaat

Roomkaas - zalm - ui - kappertjes

Mozzarella - blauwe kaas - jonge kaas

Mozzarella - blauwe kaas - druiven

Knakworst - jonge kaas - chilisaus en mayo gemixt erbij

Pure hagelslag - banaan

Witte chocolade - banaan

Pittig gehakt - kaas (eventueel nog chorizo erbij)

Geitenkaas - druiven - walnoten - honing

Geitenkaas - spek - honing

6 likes

Tijdens mijn zoektocht naar die provencette kwam ik iets tegen, tosti/turks brood/panini met ossenworst en truffelmayo. Net geprobeerd en erg lekker!

1 like

Ik lees dit nu en bedenk me: ik had laatst een keer een spiesje met dadel en halloumi, ik ga eens proberen om dat op een tosti te doen!!!

2 likes

Shit ik wist niet dat dit topic bestond en nu heb ik zin in een tosti

Ik had laatst ook een superlekkere combi: geitenkaas, fake (vega) ham, peer, pecannoten en honing

7 likes

Speculoos Crunchy met plakjes banaan
:star::star::star::star::radio_button:

Ik wil ook een tosti maar heb geen zin om boter te Finken :sob:

Ik heb laatst dit simpele recept van ah geprobeerd. En was echt verrassend lekker

Tostiā€™s met kaas, augurk en sambalmayo https://www.ah.nl/r/1189614

1 like

Ja maar warme augurk :nauseated_face:

2 likes

Ja ik was ook huiverig maar het was echt :heart_eyes_cat:

1 like