Gezocht: ritual of anahata kaars

Ik had ooit een lievelingskaars, maar heb hem niet goed genoeg opgeborgen en nu heeft de huisgenoot van mijn vriend hem helemaal opgebrandt. Ik zou heel graag een nieuwe willen maar hij is niet meer te koop. Is er hier toevallig iemand die er vanaf wil? Zou ik heel gelukkig van worden.

Voortzetting van de discussie Gezocht: ritual of anahata kaars:
Ben een beetje emo-drunk door een kaars

Op marktplaats staat er vast wel een te koop! En tijdens de vorige sale van de rituals werd ie nog verkocht dus ik denk dat ze nog wel restanten hebben die tijdens de volgende sale online komen. En De bijenkorf heeft ook vaak oude collecties in de sale, dus bij de volgende sale kan je even de bijenkorf site in de gaten houden!

1 like

Dat is deze toch? Als je een account aanmaakt kan je hem gewoon bestellen (ik heb heb het geprobeerd en hij zit nu in mijn winkelmandje)
https://www.rituals.com/nl-be/the-ritual-of-anahata-large-candle-7927.html

2 likes

Als je bij een Rituals winkel langsgaat en vraagt naar de kaars hebben ze heel vaak achter nog wel wat liggen. Sowieso in de wat grotere filialen blijven ze vaak wel met voorraad zitten die ze dan verkopen bij de sale. (5 jaar daar gewerkt)

1 like

En ik zou die huisgenoot even een portie tyfus in de oogbal cadeau doen.

7 likes

Bedankt voor de tips! Mijn vriend heeft het trucje met de belgische site geprobeerd dus hoop dat dat lukt en anders verder marktplaats zoeken.

En die tyfus krijgt ie zeker van me :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

voor wie met mij heeft meegeleefd: ik heb hem geconfronteerd met de situatie. En hij heeft niet zoals ik dacht de lege kaars weggegooid en de nieuwe opgebrand, maar alleen de nieuwe even gebruikt voor het licht om een lamp te vervangen en hem vervolgens op zn kamer te laten staan. Gevolg is dat er nu nog ¾ kaars is, en er 2 nieuwe (bedankt vriend en mamma) vanuit belgie onderweg zijn. Kan voorlopig weer even vooruit. En geen tyfus voor huisgenoot (@Bertie @Skadi @Juuldie @RosyFog)

11 likes