Haar/ kapsel topic #1

En @Jauregui als je soms de draad kwijt raakt hielp het voor mij heel erg om hardop te zeggen wat je doet. Dus bijvoorbeeld ‘rechts over midden, links over midden, rechts over midden…’ en terwijl je dat zegt ook echt doen. En zo min mogelijk in de spiegel kijken inderdaad.

2 likes

Nee dat denk ik ook niet, zeker niet in “SLECHTS ÉÉN WEEK” haha. Maar er zit toch niet overdreven veel proteïne in rijst? Ik heb het nu een keer gedaan en had nog een helft over, dat trekt nu in. Denk alleen dat dit iets is wat misschien werkt in the long run en dan vind ik mijn routine met olie makkelijker en daar is m’n haar wel, samen met minder wassen, echt van vooruit gegaan na een half jaar.

shit dat is alleen voor drukke vrouwen, niet voor luie. Helaas not for me

2 likes

@Radio hoe omschrijf jij jouw kapsel bij de kapper? Ik wil ook graag zoiets, maar ben als de dood dat ik met zebrahighlights of een harde ombre naar huis ga. Mijn haar is middenbruin.

1 like

Het ligt ook echt aan hoe goed je kapper is wil je met het juiste kapsel thuiskomen (zie mijn mislukte kapsels :joy:), maar in principe is het een balayage.

1 like

Is het niet gewoon uitverkocht? Volgens mij staat alles nog gewoon op de website van Kruidvat, alleen de root booster is uitverkocht.

Oh jammer! Ik gebruik altijd de root booster, hopelijk blijft die wel!

1 like

Ja die is inderdaad uit het assortiment :sob: Mijn moeder heeft het vorige week nog voor me kunnen kopen bij de Boots in Engeland :grin: Ik zie hem ook niet op de site van de dm staan helaas.

Oh ik zie hem wel hier. Was ie altijd al €14?

Het is een betrouwbare site hoor! Ik heb er vaker besteld.

1 like

Ik heb dankzij @Rozecoupeschaar de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt, ik ga volgende week van dit: (dezelfde kleur en lengte ongeveer)

Naar dit: (dezelfde kleur en lengte ongeveer)

En ik vind t rete spannend :scream:

Edit: niet mijn foto’s

20 likes

Yasss! Lekker bezig. Ziet er goed uit!

1 like

@Ophelie @Colaatje
Ik heb de John Frieda vandaag nog bij het Kruidvat gekocht! Mijn Kruidvat heeft een pad met allemaal afgeprijsde spullen, daar stond ie bij. Heb hem met 50% korting gekocht. Misschien hebben ze hem bij jullie ook.

2 likes

Ik heb net de Botanicals gember en koriander shampoo gekocht en hij ruikt zooooo lekker. Ga meteen in bad nu om hem uit te proberen :heart_eyes:

De in shower treatment!

1 like

Ik zou dat deel dat iets dunner is afknippen. Dan valt het volgens mij net over je schouders, is nog steeds best lang en groeit dan ook zo weer aan. En als je het dan toch nog wat korter wil kan dat altijd, maar dan is het niet meteen zo heftig kort.

2 likes

Ja! Staat vast leuk.

2 likes

Ja doen! Staat je zeker leuk en weer een stuk voller als je het tot die lengte afknipt.

1 like

Wauw, super mooi kapsel! Zit ook al een tijd te twijfelen om het korter te laten knippen en dan iets donkers met highlights of balayage en was al een tijdje op zoek naar een mooi kapsel. Denk dat ik ook zoiets wil

1 like

Ja doen! Zijn we twinnies👯‍♀️.
Haha nee zonder dollen, ik was ook al een tijdje opzoek. Ik heb best lastig haar om te stylen dus had ik @Rozecoupeschaar benaderd, ze had goede tips en voorbeeldplaatjes voor me. Omdat ik er ook balayage in wil, heb ik gewoon heel Pinterest doorzocht haha.

2 likes

Ik heb donkerblond haar met hier en daar wat highlights/balayage en het was een beetje gelig. Dus ik had er dit weekend zilvershampoo in gegooid op droog haar en een tijdje laten zitten. Nu loop ik dus rond met donkerblond haar met hier en daar een grijze pluk :sweat_smile: de zilvershampoo heeft z’n werk wel goed gedaan zullen we zeggen. Zijn er nog manieren om dat er sneller uit te krijgen of moet ik gewoon even geduld hebben en is het dan snel genoeg weer eruit?