Haar/ kapsel topic #1

Ja tuurlijk kan dat. Maar ik heb haar er best wel slierterig van zien worden. Zie wel net dat er ook een Light variant is tegenwoordig, wellicht is dat wat om te proberen?

Hmm dat heb ik zelf al wel eens en dat wil ik zeker niet extra benadrukken, ga het aan me voorbij laten gaan. De light versie was voor dun haar zag ik, dat heb ik niet echt. Bedankt voor je hulp!

Zou top zijn, ik kan ‘m tot en met maandag nog gaan halen als ik wil, dan ren ik nog wel even tot in de sephora als het je bevalt :grinning:

1 like

Ik laat het altijd de hele nacht intrekken. Hoe langer hoe beter is ook het advies van Olaplex.

En @Xigua ik zou als ik jou was kijken of Olaplex in NL niet goedkoper is. Heb het laatst online besteld voor 22,50 dus valt goed mee.

Gewoon op handdoekdroog haar aanbrengen en doorkammen. Ik doe altijd mijn haar in een knot en het is de volgende ochtend nog steeds vochtig/nat.

Woeps sorry ik zie je comment nu pas, verschillende tijdszone momenteel! Dank je om me op de hoogte te houden! Ben benieuwd naar het resultaat! Spoel je het ‘s ochtends dan af?

Ga ik eerst nog even naar kijken inderdaad, ik keek er een aantal jaar geleden al naar maar toen was het moeilijk te krijgen in BE behalve in combinatie met nr 1 en 2 bij kappers. Zag het toevallig in de sephora, vandaar dat ik er terug aan dacht.

Bedankt! Fijn dat je haar er niet vetter van wordt. Lief dat je nog een extra update gaat geven! Verteouw reviews hier toch echt veel meer dan elders, wij hebben er geen baat bij of iets wel of niet fijn werkt

1 like

Hehe ja ik heb ondertussen zelfs kennissen die op insta aan spon doen :cry:

Ik gebruik die shampoo van de honinglijn van ultra doux en daar worden mijn droge punten superzacht van. Zal vast niets ‘echt’ goed doen (waarschijnlijk siliconen) maar andere shampoos laten mijn haar enkel droger achter. Misschien kan je het bijhorende masker eens proberen, is niet meteen een hele hoop geld als het uiteindelijk niet zoveel blijkt te doen

2 likes

Thx! Je hebt me kunnen overtuigen haha

1 like

Ik nog tot 4 september, duurt lang :slightly_frowning_face:

Hi! Misschien heeft iemand een tip: ik heb heel dik, krullend, zwart haar. Maar het zo sinds een tijdje (de warmte misschien), zo droog als stro. Ik heb al Biosilk, maar heeft iemand misschien een tip?

Heeft iemand een tip voor een shampoo tegen vet haar maar waar je haar niet pluizig van wordt? In mijn lengtes smeer ik een conditioner of masker dus daar is mn haar niet zo frizzy maar als ik dit op mn hoofd doe bij de wortels ziet mn haar er binnen 2 uur vet uit :rolleyes:

Ik laat mijn haar altijd in een staart opdrogen, alleen blijf je alsnog zien waar het elastiekje heeft gezeten. Maakt niet uit wat voor elastiekje ik gebruik. Als ik mijn haar los laat opdrogen dan gaat het pluizen en staat het bol. Heeft iemand tips om het wel los te kunnen laten opdrogen zonder dat het gaat pluizen?

Op laten drogen in een knot of zo’n invisibobble als elastiekje gebruiken.

1 like

Ik heb zin om naar de kapper te gaan en mijn haar weer wat korter te knippen, maar ik ga de kapper niet in mijn zweetnek laten graaien, dus ik wacht toch maar tot het zomerse weer voorbij is :crazy_face:

Vlechten. Slaapt ook fijn vind ik

2 likes

Ik doe altijd een vlecht en dan zonder elastiekje!

1 like

Wauw, blijft dat zitten bij jou?