Haar/ kapsel topic #1

Ik sta op het punt om de Dyson Airwrap aan te schaffen maar twijfel nog een beetje tussen de oudere en de nieuwe variant. Beide zijn te koop en het scheelt €50,-
Iemand die toevallig met beide ervaring heeft?

Die van de ordinary is volgens mij voor je hoofdhuid

2 likes

Zou voor die van Balmain gaan.

@Whistle op YouTube staan veel vergelijkende complete ervan. Zou kiezen voor de nieuwere versie.

4 likes

Ik heb toch die van Holland en Barret gehaald. Ook even de ingrediënten gecheckt en zijn allemaal goed. Dus ben benieuwd!

4 likes

Ik kan je geen dm sturen geloof ik omdat je profiel op verborgen staat. Zou je mij een dm willen sturen? :blush:

@oversized heb jij al een review gegeven over je digital perm?

Ik heb de 40 en mij lukt het niet. Terwijl ik normaal best handig is in haartools. Voor mij zeker geen toevoeging.

1 like

Oh nee wat zonde. Nu ben ik twijfel. Hebben jullie dan andere aanraders qua tools? Ik wil graag iets wat meer volume geeft. Dus wel een soort fohnborstel/warmteborstel

2 likes

Ik blondeer eigenlijk al jaren mijn haar (meestal highlights) en gebruik veel hitte, altijd zonder problemen. Maar nu ineens wordt mijn haar veel dunner en breekt het af… :sob:

Sowieso stoppen met blonderen voorlopig, twijfel nog tussen lowlights of gewoon donkerder laten verven ivm uitgroei… maar heeft iemand misschien een tip qua verzorging om het misschien nog een beetje te redden? :sweat_smile: heeft een of andere olaplex behandeling/product nog zin of is dat al te laat?

1 like

Dan vind ik de baby föhn AS82E of de airwrap… Maar die is wel een stuk duurder. En oja een carmenset geeft ook veel volume, gewoon uitborstelen daarna.

1 like

Je zou nog kunnen kijken naar K18, maar is wel duur.

tijdje geleden zag ik hier iemand die tipte dat ze haarolie gebruikte van Millie voor op je hoofdhuid.
Ik vind dat ik door de producten van de kapper toch een drogere hoofdhuid heb gekregen en daardoor toch wel last heb van lichte schilfers.

Ik was vorige week op vakantie in Amerika en daar vond ik de producten van Millie in de supermarkten!
Heb gelijk zo’n olie-flesje mee maar nu vroeg ik mij af: diegene dit had, laat je het een nacht inwerken en dan uitwassen?
Op de handleiding staat er op je hoofdhuid, inmasseren en uitsmeren over de lengtes van je haar maar is wel vettig…

1 like

Ik was niet die persoon maar heb het wel gekocht. Ik smeer het op mijn hoofdhuid, masseer het in en laat het 2-6 uur intrekken en dan was ik mijn haar. Ik gebruik het niet op de lengtes. Daarvoor gebruik ik arganolie. Er zijn ook veel instragramprofielen die tips geven over het olieën van je haar.

3 likes

merk je verschil met deze Millie en op welke frequente basis gebruikt je de olie?

2 likes

Mag ik vragen welke insta precies, of op welke term je zoekt?

1 like

Ik denk dat je mij bedoelt!
Ik laat het soms een nachtje inwerken en soms een paar uur (4-6) beetje afhankelijk van de situatie. Ik masseer het echt alleen op mijn hoofdhuid, niet in de lengtes. Als ik mijn haar vervolgens vastzet komt het ook wel in de lengte terecht.

2 likes

Ik ben het pas net aan het gebruiken dus over het resultaat kan ik nog niet veel zeggen. Ik doe het 1x per week. Ik heb verder ook nog wat andere dingen aangepast om mijn haar beter te verzorgen en zie wel dat plekken die eerst erg dun waren weer wat dikker worden.

@ZusjevanJoost ik ben begonnen met de instagram about.her.hair en toen ben ik ook nog de volgende instragrams gaan volgen:

• audreyvictoriax
  • abbeyyung
  • thehealthyhur
  • duygu.cdc

Ik heb verschillende tips gebruikt van haarolie, haardrachten, wassen enzo. Ik droeg mijn haren namelijk altijd in een lage strakke knot, droogde mijn haren ruw en gebruikte niet de beste shampoo/conditioner en kamde mijn natte haren. En dit heb ik allemaal aangepast.

3 likes

Dank je wel!

1 like

Oh dit kende ik nog niet, maar klinkt als goed spul! Als dat m’n haar kan redden heb ik het er graag voor over :sweat_smile:

@Madelief slapen met een masker is ook een goed idee! Ik gebruik nu het papaya masker, bananenmasker ga ik ook eens proberen. Ga sowieso mijn kapper ook om advies vragen ja, maar zij werken (helaas) niet met olaplex

Nee, nog niet! Nog geen tijd gehad om goede foto’s te maken, maar de review komt binnenkort

3 likes