Haar/ kapsel topic #1

Ik ben ook wel benieuwd :innocent:

1 like

Ik wil heel graag af van de rode (geverfde) gloed in mijn bruine haar. Heeft iemand tips? Ik kwam de Fudge Cool Brunette Blue toning shampoo tegen…zou dat iets kunnen zijn?

Heeft er 1 van jullie wel eens cafeïne shampoo geprobeerd? Hielp dat?

Ik heb per ongeluk twee flessen thuis, dus ik zal het es testen :smiley: zag een keer bij de consumentenbond dat het echt niks uitmaakt tho haha.

1 like

Als mijn huidige shampoo op is, probeer ik een Maui uit! Laat het ook wel even weten. Ik heb de blauwe in huis.

1 like

@Rozecoupeschaar dit bedoel ik dus. Weer niet gelukt. In het echt zie je het verschil nog veel meer. Ga maar weer normaal blond ofzo. Stom haar.

Ohja het is trouwens echt niet zo stug als het er op foto uitziet. Heb het alleen snel gefohnd zonder borstel of spul.

Huh wat raar! Vooral omdat de rest wel zo goed licht word. Ik snap er serieus echt niks van :see_no_evil:. Ik ga er nog even over nadenken.

1 like

Ja de rest is de perfecte kleur. Alleen de aanzet en de onderste laag niet.
Heb voor nu de toner er maar weer uitgestript zodat het verschil iets minder op valt want het verschil was echt heul lelijk. Veel erger dan op de foto.
Vind het vooral ook raar dat ik dit eerst nooit heb gehad terwijl ik toen wel dezelfde spullen gebruikte

Geen ervaring met die van Fudge, maar de Fanola no orange is goed! Die haalt ook oranje/rode tinten uit je haar.

Maanden lang in de veronderstelling geweest dat ik last had van roos. Van alles geprobeerd, niks hielp. Werd er echr gestoord van en voelde me vies erdoor. Tot ik hier las dat je ook een droge hoofdhuid kan hebben. Waar je dan schilfers krijgt. Nooit zelf aan gedacht, dacht moet er echt vanaf. Heb wat gescrubt, en voedende shampoo gebruikt en nergens meer last van. Vind het zoo fijn dat ik ervan af ben😁

En zin in morgen, een bob laten knippen. Altijd een twijfelaar, heb ik het lang. Laat ik het weer korter knippen. Is het kort wil ik het lang hebben. Haha altijd hetzelfde

2 likes

welke voedende shampoo? :innocent:

Wat heb je gebruikt? Ben heel benieuwd, ik kom er maar niet van af :disappointed:

En @PrincessPeach had nog shampoo van andrelon liggen die ik heb gebruikt. Oil en care.

2 likes

Oh, haha, die gebruik ik ook al jaren. Maakt mn hoofdhuid wel rustiger dan andere shampoo’s (kom steeds weer bij deze terug), maar niet 100% jeukvrij jammer genoeg.

1 like

Weet iemand goede producten tegen droog/pluizig haar?
Normaal nooit echt last van maar mn haar is echt ellendig. Gebruik wel 2x in de week een masker en anti frizz creme van John Frieda maar lijkt niet echt te helpen helaas.

@BiloxiParish ik heb precies hetzelfde met een paar specifieke plukken in m’n haar! Een plukje voor en een aantal plukken onder/achter. Zijn ook al jaren altijd dezelfde plukken. Ben er nog steeds niet uit hoe het kan of hoe het op te lossen. Mocht jij er wel achter komen hoor ik het graag :grin:

1 like

Oh wauw echt? Ben wel “blij” om te horen dat ik niet de enige ben met gek haar haha.
Tot nu toe heb ik nog geen oplossing gevonden. Heb mijn haar weer gewoon blond geverfd zodat het minder opvalt. Was er even helemaal klaar mee haha. Mocht ik een holy grail vinden dan laat ik het je zeker weten maar ik heb al zoveel geprobeerd dat het gewoon ergerlijk is

1 like

Glijmiddel op waterbasis :grin:
In de krullenwereld een ding. Werkt wel!

1 like

Oh ik lees het nu pas. Ik heb nu die Maria Nila color corrector al besteld. Mocht dat niets zijn dan zal ik deze eens proberen!

2 likes

Een serum van Davines. Ik heb deze 2.


davines-oi-all-in-one-milk-135ml_kopi_ren

1 like