Hardlooptopic

Wat een ellende overal die drukte haha. Die rij al voor de wc op het station :weary:

Ik ben via a o n, dus kom gelukkig warm wachten en plassen binnen.

1 like

Haha heb je goed voor elkaar :biggrin:

Denk wel dat ik dit heel fijn loopweer ga vinden als ik straks eenmaal in beweging ben. Tot die tijd brrrrrrrr

1 like

De dixie werd net voor ik aan de beurt was schoongemaakt en voorzien van wcpapier :partying_face:

1 like

Omg dixigoals :grin:

Hebben jullie lekker gelopen? Bij mij ging het goed, alleen de laatste paar km’s een soort zijsteek/buikpijn waardoor ik niet meer alles kon geven. En daardoor was ik net een paar seconden langzamer dan vorig jaar, da’s wel jammer maar ben alsnog tevreden :blush:

2 likes

Aah dat is wel zonde van dat einde dan, maar alsnog heel goed!! Ik had ook al steken tijdens de laatste km, alleen dan bij mn borstkas ofzo, kon ook niet echt meer een eindsprintje inzetten. Ben heel rustig begonnen en kon wel redelijk lekker versnellen op gegeven moment, en volgens mij hebben mn scheen en enkel zich goed gehouden :biggrin:
Vond het van tevoren wel echt een hel in die kou, stond ik daar te bibberen in mn vuilniszakje. Maar tijdens het lopen met die zon was het ideaal weer!

Over 3 weken maar eens kijken of het sneller kan :sunglasses:

2 likes

nee voorlangs, dus knie heffen en dan je been naar buiten draaien!

1 like

en yesss zevenheuvelen gedaan voor het eerst! lekker Pr gelopen van gemiddeld 4:46 :smiley: heel blij mee, je vliegt echt naar beneden de laatste 4km! alleen toch liever in t shirtje gelopen maargoed volgend jaar weer een kans!

4 likes

Woow super snel!

1 like

Ik heb zo training en merkte al dat het moeilijker werd de motivatie op te brengen toen het vroeger werd, maar nu ook met die kou :cold_sweat:
Gelukkig is het nog droog, anders haak ik echt af geloof ik haha

Daar heb ik ook zo erg last van!
Elke keer neem ik voor om te gaan trainen/lopen maar elke keer verzin ik een smoes.

Ik heb ook niet echt een doel sinds de halve marathon van Amsterdam en mijn hardloopmaatje is gestopt met trainen bij onze atletiekclub. Er trainen nu alleen nog maar opa’s


Misschien moet ik maar opzoek naar een nieuwe hardloopbuddy, zodat ik niet alleen in het donker op pad moet


en op zoek naar een nieuw doel? :biggrin:
Wel lastig als je dan idd niemand meer hebt om mee te lopen, zijn er niet andere hardloopgroepen in de buurt? Ik loop zelf eigenlijk vooral alleen, zodat ik ook m’n eigen gang kan gaan, maar dan is er ook nooit iemand om je even een schop onder je kont te geven haha

@Luipaard ik doe mee, ik moet morgen ook gaan!

1 like

Ik kan nu al 2 weken niet hardlopen, want mijn enkel is verstuikt, en ik baal zo hard :disappointed:
Het is nu wel beter aan het worden, dus hopelijk kan ik komend weekend een klein rondje gaan hardlopen :heart:

Ja ik was al aan het kijken voor iets nieuws en zag de Groet uit Schoorl run voorbijkomen
 iemand die al wel eens gedaan? Al vind ik het wel spannend voor mijn heupen als ik over het strand moet (bekkeninstabiliteit na zwangerschap). In april begin ik sowieso weer met Dam tot Dam/halve marathon training en het idee was om tot die tijd wekelijks tussen de 5 en 10 km te blijven lopen. Is niet echt gelukt XD

Maar ik heb zondagochtend vastgezet in mijn agenda en dan moet ik gewoon!

1 like

Nou ben 30 september van de trap gevallen, dus sinds 29 september niet hardgelopen. Vanochtend toch maar fysio en worst case scenario (voor mij haha): nog vier weken niet hardlopen, andere kans dat m’n klachten chronisch worden.

Dus jaloers op al jullie verhalen, geniet van elke run komende weken hahaha (weet ook wel dat het niet zo werkt maar je weet pas wat je mist als je al 7 weken niet kan lopen)

Neeee! Jeetje wat rot zeg dat het zolang duurt. Ik weet precies hoe je je voelt. Sterkte en hopelijk na deze 4 weken mag je de hardloopschoenen weer aantrekken!

1 like

Bijna vier weken niet gelopen om mijn knie rust te geven, net weer een rondje van 5 kilometer gemaakt en ik was even snel als vier weken terug! En mijn hartslag lag echt veeeel lager dan normaal. Ik denk dat crossfit wat doet. Maar vijf minuten in mijn piek gelopen, de rest van het half uur cardio. Zo blij!

6 likes

@anon79778179 Lief, dankjewel! Ik hoop het ook!
@Li5anne Jeeetje wat balen ook, maar laten we maar braaf zijn, it’s for the better. Jij ook!

@KipTokTok Wow wat knap! Ook dat je crossfit doet, dat is volgens mij ontzettend intens haha

1 like

Wat dragen jullie het liefst met koude vooral winderige dagen? Een bodywarmer of winddicht jack (of iets anders)? Ik paste net zo’n winddicht jack maar voelde net alsof ik een vuilniszak aan had, zo vies. Maar misschien kwam dat ook doordat ie goedkoop was. Mn voorkeur gaat uit naar bodywarmer maar of dat warm genoeg is :thinking:

Helemaal winddicht geeft bij mij ook een verstikkend gevoel idd! Ik ben voorstander van laagjes en doe dan bijvoorbeeld een (thermo)hemdje, shirt met lange mouwen en een ‘gewoon’ jasje over elkaar aan. En als het dan toch te warm is kun je makkelijk een laagje uitdoen.

1 like