Hardlooptopic

Wat mega jammer was het dit weekend voor de CPC-lopers zeg! Echt overmacht. @Fitgurl @anon79778179 Komen jullie gezellig dan in Leiden de halve doen? :slight_smile:

@Treacherous Ik gebruik eigenlijk altijd degene van de Primark maar wil stiekem die tip niet geven haha(daar koop ik nu niet meer ivm duurzaamheid maar ik gebruik ze wel gewoon op). Volgens mij zijn die van Nike ook heel erg goed en fijn en zacht, maar wel een heel andere prijscategorieā€¦

1 like

thanks! heb eentje van nike maar die is duidelijk te klein. Wil liever ook niet primark maar ga ze eens passen, ik doe namelijk enorm lang met mn kleding dus dan is het weer soort van ā€˜okeā€™ imo

Ik heb inderdaad ook nike die heel fijn zijn. Wel degene zonder beugels.
Van bijna dat zelfde model heb ik er ook een van hunkemoller.

Dit model zit heel fijn bij mij
https://www.prodirectsoccer.com/NL/products/Nike-Dames-Rival-Sports-Bh-Dames-Kleding-Nike-Sport-Bhs-Nike-Kleding-Dames-Sport-Bhs-Vivid-Roze-Zwart-165624.aspx?gclid=CjwKCAjw1KLkBRBZEiwARzyE724Xgzy8Y23zzhQEc7gSS6AjehjsEhXd3hUXyGO1yDSP1QXiuCa4_RoC2DAQAvD_BwE

2 likes

bedankt! ik heb nog nooit zoā€™n model gepast dus wie weet is dat de oplossing :slight_smile:

1 like

Ik kom wel naar Leiden maar dan voor de 10! :grin:

@GroenTakje Ik kom ook naar Leiden voor de halve :confetti_ball: Het is de eerste keer dat ik dan een halve marathon ga lopen, ik ben nu al zenuwachtig als ik eraan denk :sweat_smile:

@Treacherous Ik heb sportbhā€™s van Nike, Adidas en Asics. Allemaal met weinig support, want ik heb ook niet veel nodig. Die van Nike vind ik persoonlijk wel de beste, maar de andere merken moeten zeker niet onder doen.

2 likes

Ik sta de week ervoor en de week erna al ingeschreven voor andere 10kmā€™s. 3 weken op rij is misschien wel erg veel van het goede :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik doe ook de 10k (najaā€¦ als ik dat red. Mā€™n collega wil me trainen voor <45 min maar ik loop nu amper 4k per keer door blessureleed haha)! Gezellig @Tobvit @anon79778179 :blush:

1 like

Oh wauw onder de 45 zou ik ook wel willen! Maar oke eerst maar eens richting de 50 haha

1 like

Ik heb zoveel moeite om fijne hardloopmuziek te vinden. Ik loop ook met een mp3-speler en nooit met mijn telefoon mee dus ik moet het allemaal handmatig zoeken. Is er 1 artiest waarvan jullie zeggen: die heeft echt altijd lekkere uptempo muziek?

Loopjes genoeg dus! Ik heb er ook niet zoveel vertrouwen in hoor, maar wel leuk streven. Train je nu ook met intervallen etc.?

@Evi-lena Nu kan ik beter naar het opbiecht topic vertrekken, maar ik loop dus heerlijk op foute musicalmuziek of ouder High School Musical liedjes haha. Maar qua ā€˜normale artiestenā€™ staan Pink, Paramore, Ariana Grande, OneRepublic, Ellie Goulding, Ed Sheeran, Shawn Mendes etc. vaak in mā€™n lijstje.

2 likes

Bij alles langer dan een halve marathon is er bij mij geen enkele bh die schuurloos blijft. Ik smeer dan altijd bodyglide op de gevoelige plekjes. Mijn favoriet is trouwens een bh van puma, maar die geeft te weinig ondersteuning voor die lange afstanden eigenlijk. Pak dan liever zoā€™n standaard Nike bh, waar ook mijn hartslagband goed blijft zitten onder de elastieken band.

@Evi-lena ik loop graag op van die dj mixes, avicii was favoriet. Maar nu dus vaker Martin Garrix of Nicky Romero.

1 like

ben er normaal echt geen fan van, maar heb toch een aantal nummers van deadmau5 in mn lijst staan haha #biecht en misschien iets van armin van buuren?

1 like

thanks! ga ik daar ook even naar kijken :slight_smile: ben ā€˜gelukkigā€™ dus niet de enige met dit probleem

Qua sportbehaā€™s is het wel goed om te investeren in Ć©Ć©n goede (bijv. van shock absorber) omdat een slechte beha schade kan veroorzaken aan de weefsels in je borsten. Als je een keer een goede hebt geprobeerd merk je pas hoe slecht die topjes van andere merken zijn.

Echt? Ik heb hier 2 weken nog de marathon meegelopen, met continue regen. Niets aan de hand (ook geen vaseline ofzo)

Ooooh dat lijkt mij inderdaad niet fijn. Heb ze ook wel een hele tijd, maar van schuren geen last.
Zo zie je maar dat voor iedereen wat anders werkt!

1 like

Oo het hardlopen gaat zo onwijs lekker de laatste 2 weken. Ik ben sinds 2 weken ook begonnen met een willekeurige groepsles in de sportschool op donderdagavond en ik tenniste al op maandagavond. Dat allemaal samen zorgt echt voor een veel betere conditie en uithoudingsvermogen en dat merk ik zo erg met hardlopen. Heerlijk

5 likes

Man man man ik kan amper lopen vandaag na de 32 km van gister. Die laatste 2 km waren ook half rennen half wandelend want ik kon gewoon echt niet meer, mā€™n benen weigerden (gek genoeg had ik geen last van mn eerdere blessure achtige pijntjes). Ik zou eeecht niet weten hoe ik daar ooit nog 10km bij op moet tellen :woman_shrugging:t2:

2 likes

Net hetzelfde rondje 5k gelopen als vorige week en ik was gewoon anderhalve minuut sneller! Hoe dan?! Wind mee ofzo?

Voelde wel heel lekker.

8 likes