Hardlooptopic

Ik lig nog in mn bed hahaha

1 like

Haha, ik had ook moeite om uit bed te komen. :sweat_smile: Ik loop een andere loop dan de Urban Trail vandaag. Veel succes en plezier allemaal!

2 likes

Voor mij zit het er al weer op! Wel lekker gelopen, nog even afwachten op mā€™n officiĆ«le eindtijd.

Wat een chaos in Utrecht. Nooit meer voor mij. Ze hebben de kwart op een gegeven moment de verkeerde kant opgestuurd. Dus toen liep ik op het halve marathon parcours. En geen verkeersregelaar die wist welke kant we nu op moesten. Dus nu ruim 15km gelopen/gewandeld.

Ja wat een chaos! Liepen op een gegeven moment over stukken niet afgezette weg etcā€¦ Heel bizar. En al die mensen die maar getraind hadden voor een 10.55, hoop er geen al te gevaarlijke situaties zijn ontstaanā€¦

Tot zover ook mijn idee rustig weer zoā€™n 10km te gaan lopen na mn blessureā€¦

Chaos bij Utrecht Marathon, deelnemers lopen massaal verkeerde kant op - https://nos.nl/l/2284230

Zo zonde! Gelukkig liep ik de Halve en heb ik nergens last van gehad. Maar wat een amateuristische organisatie. Ook bij het ophalen van de tassen.

Ja dat was ook echt chaos. Alles was op een hoop gegooid. Met inleveren dacht ik al hoe gaan ze dit ooit nog vinden. :joy:

1 like

Ik kom even blij zijn over mijn weekendje! Batavieren dus en 2 etappes gelopen voor verschillende verenigingen (waarvan 1 vereniging top 10 gehaald heeft! De andere rond plek 30.). Ik liep 4.45/km gemiddeld, wat voor mij echt hard is! En de slotetappe ging dus ook goed, zelfde gemiddelde snelheid zelfs! Maar echt, eindsprinten terwijl je een badjas aan probeert te doen is best lastig :joy:

En vandaag dus na een leuk feestje en weinig slaap de Beemster Erfgoed Marathon waarbij het draaide om de gezelligheid. En gezellig was het zeker en ik liep nog best lekker.

Maar nu zijn mijn benen helemaal stijf, ben het niet gewend om zo kort en hard te lopen. Hopelijk herstelt dit snel en kan ik binnenkort weer wat leuke trainingen draaien!

4 likes

Omg maar dat ophalen van je tas kon toch gewoon niet. Dat was echt belachelijk.

Ik liep ook de kwart, had nog nooit 10 gerend dus dit was wel even pittig haha :sweat_smile: Op dat moment vond ik het minder leuk maar nu vind ik het wel best grappig achteraf haha

3 likes

Goed bezig! Maar Huh, waarom een badjas aandoen?

Veel teams willen op een ludieke manier finishen, dus de meest random outfits komen voorbij of worden even aangegeven voor de laatste 200m over de atletiekbaan.

1 like

Hahaha, ik dacht al, wat is dat nou voor raars! Maar heel goed gedaan!!

Haha volgens mij heb ik jou dan gezien! Lekker tempo hoor, goed gedaan :slight_smile:

Ik heb 12 km per uur op mijn etappe gehaald en was daar ook blij mee! Nu wil ik gaan trainen voor de 10km <50 min. Vind het echt moeilijk om onder die grens te komenā€¦ iemand die dat gelukt is nog tips wat handige interval training is bijv?

Bizar eigenlijk dat Utrecht zo slecht georganiseerd was terwijl er dit jaar een nieuwe organisatie achter zit, een hele grote dacht ik zelfs.

Jup dat werd juist nog gezegd, dat het overgenomen werd door een zeer ervaren organisatie, degene die ook oa rotterdam organiseert

Leuk dat je me zag, waren echt zo veel mensen op de sintelbaan!

Wat fijn dat ook jouw etappe goed ging! Is jouw team uiteindelijk ook goed geƫindigd?

Ja daarom vind ik het zo raar eigenlijk dat het zo een zooitje was.

Ik heb net nieuwe hardloopschoenen gekocht, welke ik totaal niet nodig had (had net nieuwe), maar ze waren te leuk om te laten liggen Ć©n met korting.

Jammer genoeg kan ik vandaag niet lopen i.v.m. werk. Mijn sportseizoen is bijna afgelopen, dan kan ik drie keer per week gaan lopen in plaats van Ć©Ć©n keer.

2 likes

Mijn team is in de top 20 geƫindigd dus ook prima! :slight_smile:

1 like