Hatari topic

In deze video lijkt het net of Matthias dronken karaoke zingt in Serhat zijn huis :rofl:

2 likes

Iedereen! Hatari komt naar Baroeg open air in Rotterdam!!! :scream: Ik ben zo ernstig aan het fangirlen :see_no_evil:

Edit: @instantramen ik tag je nog even voor de zekerheid :joy:

8 likes

Waarom ontdek ik dit topic nu pas. :cry:

1 like

Omg daar moet ik heen!!!

1 like

Hahahaha ja ik tel voor 10 man volgens mij qua fangirling dat sowieso :joy:

1 like

Doen!!! Een kaartje is nog geen tientje! Dit is de meest goedkope fandom ooit :v: haha

4 likes

Voor mij ook! Volgens mij wonen we dan best dicht bij elkaar :joy:

1 like

Dit is toch niet meer normaal? :joy: Die tweede foto ook echt. Dit gaat te furrr man. Bedwing jezelf gewoon even hahaha.

1 like

en die verdwaalde black metalfan op de achtergrond :joy::joy:

1 like

Ik moest ook gelijk aan Lordi denken :joy:

1 like

OMFG mijn vriend zegt net tegen mij dat hij iemand kent iemand van zijn werk die dat b.a.r.oe.g open a.ir organiseert en hij zegt dat zij misschien wel iets kan regelen dat we ze snel kunnen meeten ofzo. :scream: Niks staat nog vast, maar het feit dat het mogelijk is. Echt WTF ik heb echt de beste vriend ever :joy: @instantramen als dit allemaal lukt, en jij ook gaat ga ik kijken of jij met ons mee kan als je wil :grin:

6 likes

Omg!!! Ja was sowieso van plan wel een kaartje te kopen haha, zou een droom zijn die uitkomt :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Hahaha! Nou als het allemaal mocht lukken mag je sowieso mee! Alles voor een mede-stan :joy:

1 like

Probeerde ze gister nog na te maken in de Sims maar het ging zo slecht dat ik er super gefrustreerd van werd :frowning:

1 like

Hahaha heb je ze opgeslagen ergens? Ben wel benieuwd :joy:

ben m’n klemens kwijtgeraakt maar die was nog erger hahaha, binnenkort maar even geschikte custom content vinden

7 likes

Hahaha! Ik vind hem ook best wel lijken eigenlijk! :joy:

1 like

Twee tickets voor baroeg zijn binnen :raised_hands:

@Otzi Ga ik zo doen!! Ben bang dat als ik BDSM content download ik dikke virussen krijg haha

1 like

Of je trekt ze een blauw wit adidas tracksuit aan. :sweat_smile:

2 likes