Hatari topic

Haha nou hij/zij woont blijkbaar in de UK. Grote kans dat ik diegene op dat concert in Londen tegen kom misschien :joy:

2 likes

Mijn eigen merch is binnen! #schaamteloos :joy:

foto's

5 likes

Aahh wat leuk! :fire: :fire: :fire:

1 like

Thanks! :grin:

1 like

Nohhhhh er is een officiële hatari afterparty na het concert in Londen, maar mijn vriend wil op tijd weer terug thuis zijn omdat zijn moeder de volgende dag jarig is :sob:, en dat zo’n beetje de reden is dat we überhaupt in Engeland zijn. Natuurlijk begrijp ik dit, en ben ik een goede vriendin, waardoor we ook maar niet gaan, maar vanbinnen huil ik. Mehhhhh zo kut hahaha. Ik durf te wedden dat ze daar vast wel even langskomen om hun fans gedag te zeggen ofzo.

Mehhh I wish I could :sob:. Maar we zijn helaas ook afhankelijk van het OV en later kunnen we niet meer heen of terug haha. Maar zij organiseren het officieel! Ik weet 100% zeker dat ze daar op komen dagen, wat erg dit haha

Oh dat is echt balen! Kun je hem echt niet overtuigen? Zijn moeder is elk jaar jarig toch en dit is uniek. En jullie hoeven toch niet de volgende ochtend om 9 uur bij de verjaardag te zijn? Dus het kan toch allebei?

Ik heb het nog geprobeerd maar ik kan hem echt niet overtuigen helaas :joy: Ook is het vervoer terug naar huis een probleem want die trein gaat geloof ik maar tot 12 uur ofzo :weary:

:disappointed_relieved: Echt jammer!

Ja ik baal er echt van! Maar ik ga toch nog kijken of er misschien nog iets te doen valt haha

1 like

@anon42392789 Na de Jan Smit boot heb ik in Maastricht wel de st. Matthias gevonden :joy: En ik moest gelijk aan jouw photoshop denken hahaha

Je hebt trouwens serieus ook nog een clemenskerk volgens google maps, maar die was te ver weg helaas :joy:

3 likes

Kijk, dat is het betere werk. Ik denk niet dat de Viking goden zich zullen omdraaien in hun graf nu zelfs kerken gewijd zijn aan de Hatari-heren. Zolang ze maar geen megakerken voor ze bouwen om het anti-kapitalistisch gedachtegoed trouw te blijven. :wink:

1 like

Hahaha :joy: Hatari our HÖHly lord and saviour :joy:

3 likes

Ik had vannacht gedroomd dat ik ze ontmoette bij hun concert, dat ik om de een of andere reden vanuit de auto aan het kijken was? Ik had ook super veel foto’s met ze, en ik ging ze ook echt wat vragen stellen. Zo vroeg ik Matthias of zijn kostuum comfortabel was? Haha. En vroeg ik die met het masker of hij het nou nooit vervelend vond dat hij nooit mag praten. Waarop hij antwoordde:’ Ja eigenlijk soms wel’ hahaha. Ook was Matthias echt super aardig en hield hij vet lang mijn hand beet en gaf hij mij meerdere knuffels hahaha. Ik werd echt blij wakker, sinds wanneer ben ik weer 16 :joy: hahaha. Vind het wel jammer dat ik Klemens nauwelijks gezien heb/kan herinneren haha.

1 like

Omg ik ook! Ik was er echt van overtuigd dat het niet ging passen joh :joy:

Omg me droom hahaha :joy: Die broek zit trouwens wel een beetje strak, maar het is goed te doen hahaha

1 like

Plak er nog een Hatari sticker op!!

1 like

Jaaaa! Zat ik ook aan te denken haha

1 like

Ik kan nu officieel zeggen dat ik ze morgen ga zien!!! Waaahh ben zo excited haha :scream:

1 like

Hoe was het???