Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

Joeeeee, wie kijkt er mee volgende week?

54-e1505109499957

30 likes

Ik ik ik
Oh ik ga waarschijnlijk alleen niet met het forum kijken haha

4 likes

IMG_3659

Oh ja zeker

8 likes

Jaaa leuk! Heb dit jaar de originele versie (Great Britisch Bakeoff) meegekeken, ik was echt zooo verbaasd want al die muziekjes en geluidjes en zelfs de manier van editen was gewoon precies hetzelfde overgenomen door Heel Holland Bakt haha. Ze hadden daar trouwens dat als ze aan het koken waren je een tekening te zien kreeg van hoe het eruit moest komen te zien en welke smaken en zo, was best wel leuk!

5 likes

Ahhhh jammer!

2 likes

Ik ga wel alles teruglezen hier haha. Denk dat ik de week erna wel weer met jullie meekijk want dat vind ik echt wel wat toevoegen.

3 likes

Iemand die ik ken doet mee :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

4 likes

jaaa! cant wait! index

5 likes

IK!! :grinning:

2 likes

Ja! Leuk! En dan misschien ook eens meer meeschrijven hier :slight_smile:

2 likes

Count me in! :raising_hand_woman:t2:

2 likes

Jaaaa ben bij

3 likes

Mijn lievelings programma!!

2 likes

mijn moeder was geselecteerd voor de voorrondes, dus ik ben heel erg benieuwd of ik haar volgende week nog ergens door het beeld zie lopen! edit: is na drie rondes afgevallen dus ze is geen deelnemer!!

denk dat ik er dit jaar wel anders na ga kijken, nu ik weet hoe het selectieproces en zo’n screening enzo gaat, haha. ben bang dat de magie er een beetje vanaf is nu… ben benieuwd

3 likes

Jaaaaaa iedereen moet kijken!!

2 likes

Vertel! Wat moest ze allemaal doen?

1 like

Toevallig! Ik ken ook iemand die mee doet!

Ik heb gisteren een chocoladetaart gebakken dus ik ben al helemaal in de stemming. Zin in!

2 likes

Misschien is het dezelfde persoon :wink:

Ik heb er echt zin in! Wil ook iets gaan maken morgen maar heb een slechte oven dus verwacht dat ik er uiteindelijk toch geen zin in ga hebben.

1 like