Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

Iemand die een kookboek geschreven heeft of cateraar is voelt voor mij niet als een amateur bakker.

1 like

Nhaan <3

2 likes

Koken is heel anders dan bakken hoor.
Robèrt kan helemaal niet zo goed koken bijvoorbeeld. #funfact

2 likes

Ik was denk ik te snel met willen terugkijken. Maar dank je!

1 like

Ja dit is denk ik een kwestie van goede timing! Bij het inschrijven bij HHB moet je namelijk ook aangeven of je niet werkzaam bent in de horeca/f&b of dat je op een andere manier met eten geld verdiend. Maar haar kookboek komt uit oktober 2018 en je kon je tot april dit jaar inschrijven voor HHB.

Dus waarschijnlijk kon het op papier toen nog wel, maar het is inderdaad wel een beetje jammer!

4 likes

Elly komt gewoon uit mijn stad!!! Ik wil bij haar op de koffie. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Goed idee! Laten we met zn allen gaan😂

1 like

Ik ben erachter wat hij doet: hij is promovendus en onderzoeker. Hij doet onderzoek naar de invloed van olie op zeepschuim!

Lekker cringy introductie filmpje trouwens, die vriendin doet me denken aan Bonnie als ze dat soesje proeft: https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/kandidaten/seizoen-2018/ahmed/

Edit: en Cas doet pabo, hij lijkt me echt een leuke meester.

2 likes

Ik vond die Liesbeth een beetje viezig uitzien. Vet haar enzo.

1 like

Hanneke doet me echt denken aan Marjolein van vorig jaar, ook zo’n bleu en verlegen onzeker meisje.

Ja precies hetzelfde type! Vind ik heel irri eerlijk gezegd, want heb het idee dat ze zoooveel bevestiging zoeken en daarmee energie opslokken. Of is dit gemeen van mij

Een beetje😁 maar ik ben het wel met je eens. Die van vorig jaar was altijd zo hoopvol naar de jury aan het kijken, mn moeder vond dat schattig. Ik vond het plaatsvervangend beschamend.

1 like

Haha, ik kom er net achter dat Maroeska in mijn woonplaats woont. Dat is toeval.

Ik zit er weer klaar voor! De “echte” afleveringen vind ik denk wel leuker om te zien dan de voorrondes.

1 like

Met mijn vers gebakken appelcake zit ik er klaar voor!

2 likes

Yess daar gaan we.

Ga ik nu de komende weken elke zondagavond keiveel zin hebben in appeltaart of gaat dit ook ooit over?

2 likes

Poar nem’n

Ik stem voor elke zondagavond en punt taart.
Keuze mag je zelf maken

1 like

Ik heb niks lekkers in huis man! Heb nu maar een paar sinterklaas chocolade lolly’s erbij gepakt