Oh die aardappels moeten bijtjes voorstellen?
Zei het toch over die matcha #tocheenmeesterbakker
ik vind dit soort cake jam taarten ook echt niet lekker
Wel verwacht van Arjen.
Girl power
Ahh jammer ik vond Arjen dan toch nog een van de leukste, zie liever anderen naar huis gaan (behalve Anouk)
Ach wat mooi dit.
Brr nee die vieze buitenkant ook
Zet alles toch wel weer even in perspectief hè <3
Zo, abrupte overgang naar die in memoriam, schrok er zelfs een beetje van. Maar wel mooi dat ze er even aandacht aan besteden.
De moeder van mijn schoonzus kan hele mooie taarten maken maar dat zijn ook meestal van deze, die vind ik ook niet zo lekker.
Ik heb vorige week seizoen 2 van Zumbo’s Just Dessert gebingewatched, en dan valt het niveau van HHB nog tien keer meer tegen. Daar moeten ze in 1 opdracht echt 8 verschillende technieken ofzo laten zien en hele ingewikkelde opdrachten en thema’s maken. En hier kunnen ze nog niet eens een leuk taartje met bloementhema maken. Echt teleurstellend. Ze hebben complete ‘artistieke vrijheid’ (kunnen zelf helemaal bepalen welke ingrediënten e.d.), en kunnen dit ook nog thuis voorbereiden want ze weten het thema, en nog gaat het bij veel mensen fout.
Ik lees dit pas de volgende ochtend, maar ik weet precies welk moment je bedoelt.
Welkom in 1955, beste kijkers, waar het ontplooien van je eigen talenten alleen een optie is als het huishouden, en daarmee de heer des huizes, er niet onder lijdt.
Ik wilde dat ook gaan zeggen! Afgelopen week het tweede seizoen gekeken en dan is HHB echt een amateur-bakprogramma zeg. Ik had even gemist dat ze voor de bloementaart 3 uur te tijd kregen en ik dacht nog, “Geef die bakkers nou eens 3 uur de tijd en niet 5 kwartier zodat ze echt een keer een spektakel kunnen maken zoals bij Zumbo.”. Toen kwam ik erachter dat ze ook voor die kindertaarten 3 uur te tijd hadden. Wauw.
ik kijk voor t eerst een aflevering van dit seizoen maar ik word gewoon ongemakkelijk van hoe saai deze mensen allemaal zijn
En dan alsnog Robèrt: “deze cake is nie gaar”
Ik heb nu echt zin in deze cake
Hahaha heerlijke post dit en zo on point, zelfs inclusief de harde zilveren balletjes.
Shit ik heb niks lekkers