Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

Ik zou het echt stom vinden als Maroeska zou winnen

2 likes

Ahh zo leuk dit programma haha. Heb zo’n zin in appelbollen nu :sob::sob:

Ik had laatst een appelbol maar ik vind ze helemaal niet zo lekker

1 like

Het lijkt me zoveel appel terwijl bladerdeeg juist super lekker is

3 likes

Zullen we nu Chubby Bunny doen maar dan met appelbollen?

7 likes

Nee tis gewoon een gebakken appel. Best saai. Er zijn veel lekkerder dingen te maken met appel.

1 like

Ahmed lijkt bijna blij met zijn laatste plaats :rofl:

1 like

Mijn opa bakte superlekkere. Maar die is al 14 jaar dood. Ik denk dat ik sindsdien 2x een appelbol heb gegeten, van Jan de Groot (die kan naast Bossche bollen ook best prima appelbollen bakken dus)

1 like

Ja dat vond ik ook. Als ik een taartje of iets ga eten wil ik geen appel in mn mik maar suiker en vet!

1 like

Ik heb nog nooit iemand zo blij zien kijken die te horen kreeg dat zijn baksel het meest slecht was als Ahmed

10 likes

Moet ik er misschien ook even bij zeggen dat ie bij de Hema vandaan kwam. Had hem ook niet eens voor mezelf gekocht maar voor een vriendin maar was vergeten dat zij allergisch is voor appels.

2 likes

Ja ik vind appeltaart heel lekker maar dan zo’n hele bonk…nee.

Ik heb zooo’n erge kater maar moet en zal kijken. Ik houuuu der zo van!

Hahaha en dan ook niet een klein beetje appel in je gebak maar gewoon een hele

1 like

Als ik adventskalender hoor moet ik gelijk aan Vera denken

4 likes

Ja appeltaart is wel lekker of een appelflap

1 like

Ja love appelflappen en appeltaart maar het gaat om de balans, anders kan ik net zo goed appels met kaneel eten en dat is me te gezond

1 like

Out of the box… out of the kalender

Hehehehe

1 like

Ik vind die ene Kim een beetje op Vera lijken, dus ik denk al de hele tijd aan haar. :joy:

2 likes

Mijn vader heeft vroeger een keer mijn chocolade adventskalender op de radiator gezet en toen waren alle chocolaatjes gesmolten #jeugdtrauma

13 likes