Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

Hier zijn alle afleveringen te downloaden als het goed is! Als eentje niet werkt kun je op de reddit r/UKTVLAND kijken, daar worden ook downloadlinkjes gedeeld

2 likes

Ik ga het proberen, super bedankt!

@FredPaillet, ik heb de titel van het topic aangepast. Dan kunnen we hier verder.

lekker gewerkt pik

1 like

De kandidaten van het nieuwe seizoen zijn bekend! https://heelhollandbakt.omroepmax.nl

Miauwwwww

8 likes

Zeker geen voorronde dit keer zoals ze vorig jaar hadden? Had ook moeilijk geweest met corona natuurlijk

1 like

Yesss zin in!

1 like

ja idd… en na 2 jaren ook wel weer tijd voor een ‘normaal begin’.

1 like

Vraag aan de Belgen (of Nederlanders die het weten): de presentator van Bake Off Vlaanderen, Wim Opbrouck. Is dat een grote bekende in Vlaanderen, is hij populair?

Ik vond het namelijk echt een irritante vent in Bake Off :no_mouth: verschrikkelijk slechte woordgrappen, kandidaten lastig vallen op vervelende momenten…

1 like

Ja wat is hij vervelend zeg. Staat iemand te tellen en hij er maar doorheen schreeuwen. Doe normaal joh. Ik had hem echt uitgekafferd van frustratie. Maar ik vind de kandidaten ook niet zo leuk eigenlijk. Of nou ja vooral twee helemaal niet leuk en de rest mwah.

1 like

Ja wat een rare keuze… net die aflevering gezien waarin hij maar blijft lastigvallen zelfs nadat kandidaten zeggen dat ie even weg moet gaan. Zo frustrerend om naar te kijken

1 like

Woehoe vanavond :partying_face:

8 likes

Jaaaaa can’t wait :sparkles:

1 like

Echt blij dat jullie het zeggen! Zonder dit forum zou ik nooit weten dat het weer begint of wanneer :sweat_smile:

1 like

Oeh zin in!
Ik heb toevallig net een tulband gebakken, die staat nu in de oven dus heb in ieder geval iets lekkers voor tijdens de aflevering!

2 likes

Ben dr klaar voor!

8 likes

Die macarons heb ik een paar dagen geleden ook op en die zijn zó lekker

1 like

Zoveel zin in. Had vorig jaar die waar nog een lychee in 't midden zat. Heel benieuwd naar deze :heart:

1 like

Jajajaja

5 likes

WAAR IS HORACE?

Ow wacht, verkeerd programma.

11 likes