Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

Laten we zelf elke zondag iets bakken en elkaar afkraken :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Zeker weten dat wij beter zijn :rofl:

1 like

Naar je Mexicano

2 likes

Misschien hebben we dan tegen de tijd van de voorrondes genoeg ervaring om mee te doen

Volgende week allemaal bij mij :wine_glass::wine_glass:

5 likes

Mijn keukengerei bestaat uit 2 pannen / een ovenschaal en een bieropener

3 likes

Het was wel gezellig om deze ramp samen te bekijken!

1 like

Of de buurman

2 likes

Nou woehoe, wat een verschikkelijk seizoen zeg. Bedankt dat jullie het nog enigzins dragelijk hebben gemaakt.

4 likes

Of tegelijk. Omroep MAX is immers ook van het credo hoe meer zielen hoe meer vreugd.

3 likes

Hahaha heb volgende week zaterdagavond een derde date met een Limburger. Wellicht dat hij er zondagaaf nog is :joy:

1 like

Pardon?

2 likes

Oh top, dan hoef je alleen die te overbruggen, bzv begint over 2 weken namelijk

4 likes

Ja heftig. I know hahaha

@Oprah
Hij heeft me wel laten luisteren naar Vleisboeket??? Whahaha ik kan het niet aan

4 likes

Dacht dat ik het zonder eten ging overleven maar nee. Honger

Hoe vaak hebben jullie al een felicitatie voorbij zien komen waarbij iemand gefeliciTAART zegt? Ik inmiddels zo’n dertig keer.

2 likes

Ik kon bij de laatste opdracht alleen maar kijken naar de oorlellen van Janny omdat die oorbellen te groot en te zwaar waren :no_mouth::joy:

1 like

Ik heb net de laatste twee afleveringen achter elkaar gekeken. Bedankt voor het commentaar! Had het anders echt te saai gevonden :stuck_out_tongue:

Wie gaan er vanavond allemaal Great British Bake Off kijken? Misschien kan ik wel een topic aanmaken als er genoeg animo is

4 likes

Oh leuk! Komt dat weer ja? Ik ben laatst alle seizoenen terug gaan kijken in omgekeerde volgorde en ben nu bij seizoen 2 (2012) dus het wordt wel tijd voor wat nieuws :biggrin:

1 like