Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

Weet je wat pas lelijk is? Andere mensen lelijk noemen.

5 likes

tenor
Kansloos.

Janny doet nu mee aan het perfecte plaatje en het is echt leuk om haar uit de heel holland bakt setting te zien haha, net als met Robert in wie is de mol

3 likes

loef her

OK, er kan binnenkort een Heel Holland Bakt 2020 topic geopend worden!

https://www.instagram.com/p/CHxDtv0KRrE/?igshid=hu37nis24vrk :blue_heart:

8 likes

Jaaaa leuk!! Het begint wel echt laat zeg, dat is wel jammer

Ik kijk nu ook Great British Bakeoff weer en daarvan is volgende week de finale dus dan hoef ik maar even te wachten op een nieuwe bakeoff :star_struck:

1 like

Ohh zo leuk!
Vanaf 15 december is de Vlaamse Bake Off ook te zien.

Het kan niet op.

Oehh misschien ga ik die ook wel kijken, heb daar eigenlijk nog nooit naar gekeken!

1 like

Wist niet eens dat er een Vlaamse Bake-Off is, leuk!

1 like

Kijk je The great British Bakeoff via een VPN of is er nog een andere manier om dit te kijken? :grin:

Hier zijn alle afleveringen te downloaden als het goed is! Als eentje niet werkt kun je op de reddit r/UKTVLAND kijken, daar worden ook downloadlinkjes gedeeld

2 likes

Ik ga het proberen, super bedankt!

@FredPaillet, ik heb de titel van het topic aangepast. Dan kunnen we hier verder.

lekker gewerkt pik

1 like

De kandidaten van het nieuwe seizoen zijn bekend! https://heelhollandbakt.omroepmax.nl

Miauwwwww

8 likes

Zeker geen voorronde dit keer zoals ze vorig jaar hadden? Had ook moeilijk geweest met corona natuurlijk

1 like

Yesss zin in!

1 like

ja idd
 en na 2 jaren ook wel weer tijd voor een ‘normaal begin’.

1 like

Vraag aan de Belgen (of Nederlanders die het weten): de presentator van Bake Off Vlaanderen, Wim Opbrouck. Is dat een grote bekende in Vlaanderen, is hij populair?

Ik vond het namelijk echt een irritante vent in Bake Off :no_mouth: verschrikkelijk slechte woordgrappen, kandidaten lastig vallen op vervelende momenten


1 like

Ja wat is hij vervelend zeg. Staat iemand te tellen en hij er maar doorheen schreeuwen. Doe normaal joh. Ik had hem echt uitgekafferd van frustratie. Maar ik vind de kandidaten ook niet zo leuk eigenlijk. Of nou ja vooral twee helemaal niet leuk en de rest mwah.

1 like