Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

Roekoeroekoe grapje

1 like

Hier meelezen maakt het kijken echt veel leuker :heart:

Ik snap die taart van die Roelof ook niet? Was dat zo bedoeld? Zo’n naakte stapel biscuitdeeg?

1 like

Ik kijk het nu pas terug, maar wat staat die blazerjurk Jannie ontzettend goed!!

3 likes

Ik had gekeken maar las later pas het topic, wat schattig dat jullie zo voor Jenny rootten :joy: Ik gunde haar ook wel een betere aflevering, maar het was uiteindelijk over het geheel genomen wel terecht dat ze af viel (hoewel die taart met afgesneden randen en 1 stukje chocola bovenop ook wel gĂȘnant slecht was).

En blij dat ik niet de enige ben die een kandidaat afschreef zodra er scrum master onder haar naam verscheen @Calypso o.a. hahaha
Ik weet dat er mensen zijn die dit echt fulltime als baan doen, en ik heb er zelfs aan een best veel gehad, maar ik lach er toch om dat je dat serieus als beroep opgeeft bij zo’n tv-programma

6 likes

Haha ja mij verbaasde het ook even toen dat als beroep er stond. En het was gewoon niet eerlijk geweest tegenover andere kandidaten als Jenny door was gegaan, maar ik vond haar wel echt fantastisch dus wel jammer dat ze eruit ligt

1 like

Ik had plaatsvervangende schaamte voor Jenny haha. Hoop altijd dat ik niet zo klink. Ik zag dat ik iemand ken die haar kent en toen vond ik haar ook al niet leuk meer, dus prima dat ze eruit is.

Maar die man met z’n pietje precies, dat had hij vast over zichzelf verzonnen want hij leek me alles behalve dat :roll_eyes:

Jaaa ik vind Janny ook leuk! Heb je het perfecte plaatjes gekeken? Daar zat zij in en was ze echt tof. Gewoon de modder in voor een mooie foto, niet bang van roofvogels enzo, vond ik echt zo grappig om te zien omdat ze bij HHB zo netjes is.

10 likes

Ja ze was behoorlijk bad ass! Ik vond die ene aflevering ook leuk waarbij je haar huis zag en waar ze wat vertelde over haar jeugd

3 likes

Vooral wat Duchess zegt ja! Een scrum master is iemand die teams helpt om de scrum techniek, een bepaalde werkwijze, effectief toe te passen, veel in IT maar ook steeds meer op andere gebieden.
Tuurlijk is dat gewoon haar baan dus staat dat bij haar erbij. Maar waarschijnlijk weet 90% van de kijkers niet wat dat is dus het zegt precies niks voor de meeste mensen (ik weet ook niet precies wat een event manager is, maar ik vermoed dat die iets met evenementen en organiseren/leiden doet? Bij scrum master kun je je ook echt niks voorstellen als je niet bekend bent met scrum lijkt me), en het is echt zo’n baan die helemaal in het kantoortaal-straatje zit (in mijn ervaring) dus inderdaad een beetje in de allergie zit haha.

2 likes

Maar die mensen die slecht bakten hadden verder ook geen boeiende persoonlijkheid? Ja alleen die Jenny dan misschien.

1 like

Hahaha echt he, ik hoop dat er tussen de mensen die niet zoveel in beeld zijn geweest nog leuke persoonlijkheden zitten.

1 like

Ja erger ik me ook altijd een beetje aan. Die thema’s ook elke aflevering, waar duidelijk nul ambitie in zit. Alsof de programmamakers net zo weinig creativiteit hebben als de deelnemers. Deelnemers die geen chocola kunnen tempreren. Of zelfs geen jam kunnen maken. Tering lelijke taarten waarbij het al heel wat is als ze ĂŒberhaupt gaar zijn. En hoe kan je mee doen aan zo’n programma en nog nooit van jaffa cakes gehoord hebben? Dat ken ik zelfs.
Zit me elk seizoen weer te verbazen.

2 likes

Ja dit! En dat je dan verdorie een recept krijgt waarin staat dat je de koekjes moet vullen en je dan niet bedenkt dat het niet de bedoeling is dat je donuts van het beslag spuit met zo’n bakvorm :woman_facepalming:

2 likes

Ben het ermee eens dat het aanstellerig klinkt hoor, maar hoe zou iemand die functie dan kunnen noemen voor een TV publiek? De mensen die ik ken die dit fulltime doen gebruiken ook echt deze titel :sweat_smile:

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nog nooit van Jaffa cakejes gehoord had, totdat ik erachter kwam dat ik het ken als Pimms haha

1 like

Als je wil vloeken in de scrumkerk onder het mom van “iedereen moet min of meer snappen wat je doet” zou ik projectmanager zeggen

Toch wel zin in zondag weer. Hoop dat het gewoon beginnerszenuwen waren waardoor de resultaten niet zo best waren

3 likes

Haha ik ga hier niet de link naar haar fb plaatsen (met een beetje creatief googlewerk heb je hem zo gevonden trouwens)

@rilah of iets van “coach” :crazy_face: Teamassistent? Projectondersteuner?

Maar ja, aan de andere kant zegt dat dan weer misschien net zo weinig over wat je echt doet dat scrum master net zo goed is #fullcircle :joy:

2 likes

Ik ben aan het terugkijken en nu bij de spektakelstukken. Dit wordt weer hetzelfde hoge niveau als vorig jaar zie ik wel :thumbsup:. Robert die de oven van een deelnemer moet aanzetten en moet uitleggen waar het eiwit eerst geklopt moet worden is toch wel next level :rofl:.

Edit: haha en bij Jenny is het enige wat ze te zeggen hebben is dat er een taart staat :joy:.