Lijkt me fantastisch
Woensdag de ontknoping van deeggate
Ze laten ook nooit baksels zien in het voorstukje? Niks is interessant genoeg denk ik😂
Wordt het niveau van volgend seizoen…
Ah Nivo Nihil, hij zet het niveau mooi door…
Hahaha m’n vriend is helemaal verontwaardigd dat Rianne niet is gediskwalificeerd door de spiegel
Yesss Daniel
Heeft iemand een foto van de ijsjoorntjes tieten taart.
Deze man maakte vorige week een pietje precies taart hè, want dat paste zo bij hem.
Hahahaha Jaa mijn man zei gister ook al: hij had die Pietje precies taart beter niet kunnen maken. Vette verwachtingen nu haha.
En ook zo: ja ik maak goede planningen, alleen de tijd gaat zo snel.
Ja dan maak je dus geen goede planning?
De enige die redelijk kunnen bakken zijn Chun, Daniel en Elisabeth en misschien Thijs een beetje (maar die vind ik gewoon leuk).
Ja en het kan dan wel lekker smaken ookal ziet het eruit als trash maar wij merken daar niks van. Vind het veel leuker om te kijken naar mooie baksels
Inclusief recept zodat je hem thuis kan namaken!
Ik zat dit te kijken gister met m’n vriend en ik vond (bijna) iedereen dus heel irritant en die baksels echt lelijk, en m’n vriend vond mij maar zuur haha, maar ik ben heel blij dat jullie er net zo over denken als ik doe! Jeetje, wat een niveau hoor hahaha. Ik wil graag mooie dingen zien! Geef ze dan maar gewoon meer tijd ofzo, als het niveau te laag is
Ugh val bijna in slaap, weet niet of het me lukt om wakker te blijven
Ik heb vanmiddag koekjes gebakken en heb nog een macaron met caramel-appelvulling dus we kunnen van start
Ik heb nog stille hoop dat ze langzaam meer gaan leren en beter worden en dat de baksels uiteindelijk alsnog mooi worden
Ik heb net pizza bestelddd dus ben helemaal ready
Maar wie was nou de deegjatter van vorige week?
Bakkers klaar? Prutsen maar!