Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

Ellen is mijn BEC

14 likes

Ja jammer! Maar wel terecht als je met zo’n gedrocht “superblij” bent

Doee eeeeven normaaaal

2 likes

Insane gewoon

1 like

Ahh jammer dat Chun eruit is, niet dat hij heel goed was maar qua persoonlijkheid was hij nog wel oke😂

Ik kijk dat Doorbakken eigenlijk nooit. Mis ik dan iets?

Nu ga ik dat nabeschouwing programma van deze week terugkijken en ik hoop jullie over een half uur te kunnen melden WIE HET DEEG HAD GEJAT

20 likes

Ah dit vind ik stom, ik vond Chun een hele leuke kandidaat. Ik had ook verwacht dat Eric er uit ging.

1 like

Ja, wie vorige week de deegdief was blijkbaar… :joy:

1 like

Yes take one for the FF team :sunglasses:

2 likes

Ik ben zeer benieuwd!!

1 like

Hahaha oh dat wil ik wel serieus graag weten eigenlijk. Dat was zo raar

Ik zei dit vorige week haha:

Tot zover heb ik in ieder geval ontdekt dat de grappen van André even slecht zijn! :thumbsup: en ik verdenk hem ervan deze presentatieklus aan te hebben genomen puur om lekker te kunnen snacken (en ik geef m groot gelijk haha)

1 like

De bladerdeegdief is…
.
.
.
.
.

…nog steeds onbekend :frowning_face:

Volgens Roelof, die in dezelfde hoek aan het werk was, ging Robèrt onderzoek doen maar is het nooit opgelost.

BLADERDEEGGATE kwam nog wel in beeld, met een montage in murder mystery-stijl, maar geen nieuwe informatie. Het eindigde met een suggestieve camerazoom op het hondje van Jannie en dat was het verder :woman_shrugging:

13 likes

Wat een deceptie :sob:

1 like

En hij houdt niet eens van zoet. #teamHartig

Wat is een BEC? (Ben relatief nieuw hier)

Oh ja. Ja dat is Ellen voor mij ook inderdaad haha

1 like

Echt bizar dat de dader onbekend is. Er zijn miljoen camera’s in die tent haha. I call bullshit!!

2 likes

Net terug gekeken maar ik kan dit niet aan hoor. Ben helemaal opgefokt omdat ik me zo heb zitten ergeren. Hoe kan je zo’n leuk programma zo kut maken? Dat is gewoon een prestatie op zich.
Ik ga de rest ook niet meer kijken, helemaal klaar mee.

1 like