Ah oké dat heb ik dan ff gemist
Ik vind t überhaupt stom dat maroeska meedoet…, ze heeft al een eigen kookboek, is cateraar. Niet bepaald een “thuisbakker”
Huh dat het mag dat ze meedoet dan? Wat voor kookboek heeft ze?
Dank je!
Ik had het topic eerder niet gevolgd maar zie nu dat het er eerder al over ging en dat Max er ook op gereageerd heeft… Vind t alsnog wel gek, maar goed.
Ja dat heb ik ook een beetje! Ik heb echt vaak dat ik denk ‘mooi is anders’. Ik vond het ook gek dat ze zoveel tijd kregen en het enigste wat ze had gedaan is soezen maken?
Ik was gewoon helemaal vergeten te kijken
dus nu maar teruggekeken met dit topic ernaast
Maroeska kan toch HHB niet gewonnen hebben? Haar kookboek is gepubliceerd nadat de opnames voorbij waren. Als je wint, mag je geen eigen kookboek in eigen beheer uitbrengen lijkt me. In ieder geval niet direct.
Die brave Hendrik zoekt wel vertier op Grindr.
Ik ben door de vakantie en kerst enzo helemaal in de war welke dag het is en ik had gisteravond dus niet door dat het tijd voor HHB was
Dus ik heb het vandaag teruggekeken.
Afgelopen weken heb ik het laatste seizoen van The Great British Bake Off ook helemaal teruggekeken en het valt me wel weer op dat het niveau daar echt veel hoger is, maar ook dat er daar meer op het bakken zelf in wordt gegaan.
Bij ieder baksel wordt daar verteld wat het moet worden met een tekening erbij en alles en dat vind ik toch wel leuk eigenlijk. Bij HHB weet ik soms pas als de jury gaat proeven wat iemand nou gemaakt heeft (of geprobeerd heeft te maken
).
Oh en ik vind die voorstelstukjes zooo ongemakkelijk. Dat ze dan bij iemand thuis of op het werk ofzo gaan filmen en dat de familieleden of collega’s van die persoon dan iets gaan proeven wat diegene gemaakt heeft en daar dan megageforceerd over gaan praten. Echt niet om aan te zien.
Trouwens, ik vind Vincent eigenlijk best leuk. Het is natuurlijk wel een beetje een typische student met dat accent ook, maar volgens mij is hij heel sympathiek, hij helpt de anderen en bovendien weet hij gewoon waar hij het over heeft. Dat in tegenstelling tot sommige anderen die geen idee hadden hoe ze soezendeeg moesten maken 
Als je aan zo’n programma meedoet dan weet je toch dat je die technische opdrachten moet maken en dan zorg je toch gewoon dat je de basistechnieken een beetje op orde hebt. Desnoods kijk je om het op te frissen even wat youtubefilmpjes waarin uitgelegd hoe het ook al weer precies zit met zoiets als soezendeeg.
Aah, ik dacht dat je bedoelde dat hij de eeuwige universele brave Hendrik zou zijn.
Ja ik vond die tekeningen daar ook heel fijn! Als het mislukte dan wist je tenminste wel wat diegene als idee in zijn hoofd had. Ik vond vooral de decoraties van Kim-Joy zooo mooi, ik denk echt niet dat we dat terug gaan zien in HHB 
Jaa! Maar zij bakte ook nog eens supergoed, dus geen kwestie van style over substance.
Ze staan op npo inderdaad, maar ik heb ze zelf gratis op dailymotion gekeken!
Wat een smakeloze cover? Is dit een kookboek of een handleiding voor de Rorschachtest? Ik snap het niet. In ieder geval klopt de titel met mijn gevoel: Hoe dan?!
Ik ga het nu pas terugkijken… Heb het Heel Holland Bakt Feest kookboek en een keukenmachine gekregen voor Kerst! Dus misschien vanmiddag zelf maar wat bakken 
Iemand enig idee waar ik great british bake off kan terug kijken? Oudere seizoenen zijn ook goed!
Yesss het begint weerr
Yes!! Ik zit er ook weer klaar voor 
Mijn citroentaartje en ik zitten klaar!
Eindelijk alcohol loopt iedereen te zeiken. IK LUST GEEN ALCOHOL? Optyfe gauwwww
Edit: Oke tante Maroes maakt het weer goed met die hele fles erin